کلنگ احداث ۶ واحد آموزشی در شهرستان ریگان به زمین زده شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۳:۰۹
کد خبر: ۷۰۰۸۱۲
کلنگ احداث ۶ واحد آموزشی در شهرستان ریگان به زمین زده شد
طی مراسمی با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی و نماینده سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، کلنگ احداث 6 واحد آموزشی در شهرستان ریگان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگاندر حاشیه کلنگ‌زنی 6 واحد آموزشی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، کلنگ ساخت 6 واحد آموزشی به همت بنیادهای برکت و علوی  و با نظارت اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در این شهرستان به زمین زده شد.

احمد رحیمی بیان داشت: این واحدهای آموزشی 6 و سه کلاسه هستند که در بخش‌های گنبکی و مرکزی شهرستان ریگان جایگزین مدارس غیر استاندارد آجری و کانکسی می‌شوند.

وی با اشاره به این که با ساخت این واحدهای آموزشی بیش از 700 دانش‌آموز از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: رویکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ریگان، ارتقا و بهبود فضای فیزیکی و آموزشی مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان با اشاره به اهمیت فضای مطلوب در ارتقای سطح  آموزش بر لزوم تلاش مسئولان امر و خیران برای رفع کمبود فضاهای آموزشی شهرستان تاکید کرد و افزود: مدرسه سازی، مشارکت در سرمایه های فکری و فرهنگی جامعه است و خیران مدرسه ساز می توانند با تلاش در راستای گسترش فضاهای آموزشی در منطقه، زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز