انجام ۵۰۰ کیلومتر شیب شیروانی شانه خاکی جاده های استان در سال گذشته

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۴:۰۰
کد خبر: ۷۰۰۸۷۴
انجام ۵۰۰ کیلومتر شیب شیروانی شانه خاکی جاده های استان در سال گذشته
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی 500 کیلومتر از محورهای برون شهری استان کرمان با استفاده از توان فنی بخش راهداری استان طی سال گذشته انجام شد و با توجه به تاثیر مثبتی که در ارتقای سطح ایمنی راهها داشته است در سالجاری نیزبا جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ خداداد مقبلی با اعلام این خبر اظهار داشت: اصلاح شیب شیروانی یکی از فعالیت های فیزیکی است که در جهت ارتقاء سطح ایمنی تردد در جاده ها انجام می شود.

وی افزود: این اقدام تاثیر فوق العاده ای در کاهش سوانح جاده ای بویژه واژگونی خودروها هنگام خواب آلودگی و یا هر دلیل دیگری که باعث خروج خودروها از جاده می شود خواهد داشت.

مقبلی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان طی یکسال گذشته اصلاح شیب شیروانی در محورهای اصلی و پرتصادف را در دستور کار خود قرار داده که محور کرمان- بم از جمله این محورها بوده و موجب کاهش چشمگیر واژگونی و در نتیجه کاهش تلفات انسانی ناشی از واژگونی گردیده است.

وی با اشاره به این مطلب که  برنامه ریزی جهت انجام 600 کیلومتر شیب شیروانی در محور های اصلی استان را در طی سالجاری در دستور کار خود قرار داده ایم افزود: به منظور شناسایی بیشتر نقاط قوت و ضعف راههای استان، شماره پیامکی 10000341  آماده دریافت نظرات مردمی در زمینه مسائل مرتبط با راهداری و حمل و نقل جاده ای است و هم استانی های گرامی می توانند از این طریق یاریگر ما در جهت اصلاح راههای مواصلاتی استان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز