مسابقات بسکتبال جام رمضان شهرستان کرمان برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۶:۳۱
کد خبر: ۷۰۶۲۵۶
مسابقات بسکتبال جام رمضان شهرستان کرمان برگزار می‌شود
دبیر هیئت بسکتبال استان کرمان از برگزاری مسابقات جام رمضان شهرستان کرمان خبر داد.

فرشاد رفیعی با اعلام این خبر به برنا گفت: مسابقات بسکتبال جام رمضان کرمان هرساله در ایام ماه مبارک رمضان با هدف شادابی و نشاط جامعه بسکتبال در ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات از ٢٧ اردیبهشت ١٣٩٧ مصادف با نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و آخرین مهلت اعلام آمادگی جهت شرکت در مسابقات یکشنبه ٢٣ اردیبهشت ١٣٩٧ می‌باشد.

رفیعی خاطرنشان کرد: مسابقات جام رمضان طبق آخرین قوانین و مقررات رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال برگزار می‌شود ولی باید بگویم این مسابقات در رده سنی آزاد برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت بسکتبال استان اضافه کرد: هر تیم می‌تواند شامل ١٢ بازیکن، ١ مربی و ١ سرپرست (مجموعا ١٤ نفر) باشد که کلیه بازیکنان و مربی تیم باید در سامانه هیئت بسکتبال استان ثبت شده باشند و دارای کارت شناسایی و کد اختصاصی هیأت بسکتبال استان باشند.

وی افزود: کلیه باشگاه‌های ورزشی و بنگاه‌های اقتصادی دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در این مسابقات می‌باشند و هیچگونه محدودیتی برای شرکت تیم‌های سایر شهرستان‌های استان و حتی استان‌های دیگر وجود ندارد.

رفیعی تاکید کرد: باشگاه‌ها و یا بنگاه‌های خصوصی هیچگونه محدودیتی برای شرکت دادن بیش از یک تیم در مسابقات ندارند.

وی ادامه داد: قوانین انضباطی مسابقات طبق آئیننامه انضباطی هیأت بسکتبال استان و زیر نظر کمیته فنی و انضباطی مسابقات اجرا می‌شود.

دبیر هیئت بسکتبال استان کرمان اضافه کرد: مسئولیت برگزاری مسابقات جام رمضان بر عهده کمیته فنی و انضباطی است که مسئولیت تعیین ناظران، هماهنگی پزشکیار، نیروی انتظامی و سایر نیازها برای برگزاری مسابقات را برعهده خواهند داشت.

رفیعی در پایان گفت: هر تیمی که پس از اعلام آمادگی از حضور در مسابقات انصراف دهد و یا تیمی که در طول برگزاری جام در بیش از ٢ مسابقه حضور نیابد، ضمن اینکه از کل مسابقات حذف خواهد شد از سوی کمیته انضباطی نیز جریمه و یا محروم خواهد شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز