فعالیت انجمن‌های گردشگری کرمان به حال تعلیق درآمد

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۹:۲۲
کد خبر: ۷۰۷۹۷۴
فعالیت انجمن‌های گردشگری کرمان به حال تعلیق درآمد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: فعالیت انجمن های گردشگری تحت نظارت این اداره کل به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدحسین تجلی با طرح این موضوع افزود: بزودی تشکل ‌های حرفه ای گردشگری به منظور ساماندهی تاسیسات گردشگری و حمایت از فعالان این حوزه ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انجمن های هتل داران، آژانس داران، واحدهای بین راهی و راهنمایان گردشگری در قالب تشکل های حرفه ای گردشگری در استان کرمان ایجاد خواهد شد، افزود: بزودی تمام تاسیسات گردشگری استان کرمان در قالب تشکل های گردشگری و زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ساماندهی و فعالیت خواهد کرد.

وی یکی از اهداف مهم ایجاد تشکل های گردشگری را حمایت از فعالان حوزه گردشگری و ارائه خدمات مطلوب گردشگری به گردشگران دانست ، و افزود: تشکل ‌های گردشگری پل ارتباطی قوی میان بخش دولتی و خصوصی است.

تجلی با اشاره به اینکه گردشگری نیازمند تشکلی قوی و حرفه‌ ای است، تصریح کرد: برای توسعه گردشگری و پیشبرد فعالیت های مختلف گردشگری باید بخش خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش سازمان میراث فرهنگی ایجاد هویت مستقل و قدرتمند برای صنعت گردشگری است ، افزود: بدون شک بخش خصوصی و بخشهای مختلف گردشگری به عنوان یک خانواده در این مسیر با ما همراه خواهد بود.

 

نظر شما