دستگیری خرده فروش مواد مخدر در کرمان

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۲:۲۱
کد خبر: ۷۰۸۲۸۹
دستگیری خرده فروش مواد مخدر در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک خرده فروش موادمخدر و کشف 7کیلوگرم هروئین و شیشه درعملیات ماموران کلانتری21 این فرماندهی خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"عبدالعلی روانبخش"در این خصوص گفت: ماموران کلانتری21 شهر کرمان با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک خرده فروش مواد مخدر در یکی از نقاط شهر مطلع شدند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد با اقدام به توزیع مواد مخدر خطرناک از نوع هروئین و شیشه مسبب اعتیاد برخی افراد و موجب ایجاد فضای بدی در محله شده است.

سرهنگ روانبخش بیان داشت: از اینرو مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی منزل این فرد را محاصره و در بازرسی از آن 5کیلو و 175گرم هروئین و دو کیلو و 100 گرم شیشه کشف و 2 نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به معرفی این دو قاچاقچی به مرجع قضایی تصریح کرد: اقدام برخی افراد به توزیع مواد مخدر در سطح محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی فراروی سلامت فردی و اجتماعی ما به ویژه فرزندان جوان است که باید در جهت پیشگیری از گرفتاری افراد به پدیده شوم اعتیاد نسبت به این مسئله حساس باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز