مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی رمضان امسال با عنوان جام «تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره)»

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۴:۰۵
کد خبر: ۷۰۸۶۹۳
برگزاری مسابقات ورزشی رمضان امسال با عنوان جام «تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره)»
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری رقابت های ورزشی رمضان امسال با عنوان جام «تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره)» در سراسر استان خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری‌خراسانی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان امسال با سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: ایام بسیار مناسبی است تا به‌ دور از هر گونه تعلق‌خاطر و گرایش بر اساس آموزه‌های حضرت امام(ره) و رهبری که تأکید داشتند "انقلاب اسلامی در دنیا بی نام امام(ره) شناخته نمی‌شود"، بتوانیم این معرف انقلاب اسلامی را به مردم و نسل جدید در تمام حوزه ها معرفی کنیم که این یکی از رسالت‌ها و تکالیف ما نسبت به امام و خون شهدا است.
 
وی افزود: تقارن ایام رحلت امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم است تا با برگزاری مراسمات مذهبی و رقابت های ورزشی با نام رهبر کبیر انقلاب، ارزش‌ها و ریشه‌های تفکری انقلاب را بازپخش کنیم.
 
دکتر امیری خراسانی تصریح کرد: بر این اساس، رقابت های جام رمضان که هر ساله در استان برگزار می شد، امسال در سراسر استان با عنوان «تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره) » برگزار می شوند.
 
وی از همه رؤسای هیئت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان سراسر استان خواست، تمام رقابت های جام رمضان خود را با این عنوان برگزار کنند.

دکتر امیری خراسانی با بیان اینکه شخصیت حضرت امام برای نسل فعلی و آینده، در حقیقت چراغ روشنی برای حرکت در مسیر انقلاب است، گفت: در فرصت 3 ساله تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، در جای‌جای جغرافیای استان باید به تفکر و سیره حضرت امام(ره) بپردازیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز