کلاهبرداری میلیاردی با وعده سودای پولدار شدن

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۵:۲۱
کد خبر: ۷۰۹۹۵۲
کلاهبرداری میلیاردی با وعده سودای پولدار شدن
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: دو کلاهبردار حرفه ای که با تبلیغات جعلی به سوژه های خود نوید پولدار شدن می دادند دستگیر و بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری از آنان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ یدالله حسن پور در این خصوص اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از این رو کارآگاهان پلیس کرمان تحقیقات خود را آغاز کردند و در روند رسیدگی به این پرونده مشخص شد افرادی با درج آگهی در جراید و سایت های تبلیغاتی، در قالب فروش دستگاه های تولید برنج و ذغال از شهروندان کلاهبرداری می نمایند.

رئیس پلیس آگاهی تصریح کرد: در پی جویی های پلیسی مشخص شد تبلیغ کنندگان این آگهی دو برادر هستند که با ترفند سودای پول دار شدن از سوژه های خود با وعده فروش دستگاه تولید و  بسته بندی برنج و ذغال و تضمین خرید محصول از آنان، کلاهبرداری می کردند.

وی  اضافه کرد: پس از مشخص شدن شگرد کلاهبرداران، ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی، مخفیگاه دو فرد کلاهبردار را شناسایی کرده و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسن پور اظهار داشت: در این رابطه تا کنون 5 شاکی با بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری به پلیس آگاهی مراجعه کرده و رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس آگاهی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به افراد ناشناس که با وعده انجام معاملات سود آور و با ظاهری فریبنده و یا تبلیغات گمراه کننده در جراید و فضای مجازی، قصد نزدیک شدن و اخذ سرمایه شما را دارند، اعتماد نکنید و در صورت مواجه شدن با این افراد، مراتب را به پلیس 110 اعلام نمایید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز