حسن رفیعی، دروازه‌بان مس نوین:

اگر مثل پارسال سرمایه گذاری شود، مس نوین به دسته بالاتر صعود نمی‌کند/از گلرهای بومی در مقطع بزرگسال استفاده کامل نمی‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۳:۴۷
کد خبر: ۷۰۹۹۶۱
اگر مثل پارسال سرمایه گذاری شود، مس نوین به دسته بالاتر صعود نمی‌کند/از گلرهای بومی در مقطع بزرگسال استفاده کامل نمی‌شود
دروازه‌بان مس نوین گفت: استان کرمان گلرهای خیلی خوبی دارد. هم جوان و هم با استعداد ولی به نظر من از گلرهای بومی در مقطع بزرگسال استفاده کامل نمی‌کنند و همین باعث شده که این گلرها خیلی زود کنار روند و این سرمایه خیلی خوب از دست رود.

پس از سیوهای منحصر به فردش در تیمی که هدایتش بر عهده احمد نخعی بود، در محافل فوتبالی بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد. تجربه بالایش باعث شده بود که تیم‌های حاضر در لیگ دسته سه فوتبال کشور نتوانند دروازه او را بگشایند. در لیگ دسته دو همراه با مس نوین به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست زیاد به میدان برود و فصل گذشته بیشتر در کنار تیم بود. حسن رفیعی دروازه‌بانی که در آکادمی و مدارس فوتبال باشگاه مس کرمان رشد کرده و حالا تبدیل به یکی از گلرهای خوب استان شده است. با وی گفت‌وگویی در خصوص مس نوین، شرایطش برای فصل بعد، تیم بزرگسالان مس کرمان و... انجام دادم که در ادامه می‌آید: 

 

**قبل از هرچیز علاقه مندم بدانم چرا حسن رفیعی دروازه‌بان شد و برای مثال هافبک، مهاجم یا مدافع نشد؟

من قبل از اینکه دروازبان شوم، در مدرسه فوتبال صنعت مس در سن ده سالگی و در یک مدت کوتاه مهاجم بودم ولی به پست دروازبانی علاقه داشتم و خداراشکر از نطر خودم در این پست موفق بودم.

 

**با آمدن رضا ترک‌زاده به مس نوین، حضورت کم رنگ شد، در این مورد توضیح بده.

 در مدتی که اقای ترک‌زاده سرمربی تیم شدند. مدتی کوتاه از ناحیه کشاله مصدوم شدم و آقای ترک‌زاده از سیستم چرخشی در دروازبان‌ها استفاده میکردند. به خاطر همین حضورم کمرنگ شده بود.

 

**فکر می‌کنی مس کرمان فصل آینده به لیگ برتر صعود کند!؟

بله، صد در صد. کادر مدیریت جدید و بازگشت آقای فرزاد حسینخانی این نوید رو می‌دهد که تیم صنعت مس به جایگاه اصلی خودش بازخواهد گشت و جای خالی این تیم در لیگ برتر حس می‌شود.

 

**در بازی‌های عالی فصل گذشته مس نوین، نقش تو غیرقابل انکار است، مایلم نظرت خودت را در مورد آن مقطع زمانی بدانم!؟

تیم نوین از کادر فنی خوب و فوتبالیست‌های با استعدادی تشکیل شده بود و برای رسیدن به هدفم که بردن این تیم بعد از دوازده سال به لیگ دسته دو بود، تمرینات پرفشاری را سپری می‌کردم و تمرکز لازم را در بازی‌ها داشتم و همین باعث شد که تو بازی‌های فصل گذشته موفق باشم.

 

**برای فصل جدید برنامه‌ات چیست!؟

انشاالله ک موقعیت جور شود و به لیگ دشته یک برگردم وگرنه چند پیشنهاد دارم و به آن‌ها فکر می‌کنم و هر کدام که به صلاحم باشد را انتخاب می‌کنم.

 

**وضعیت استان کرمان را در تولید گلر و دروازه‌بان چگونه می‌بینی!؟

استان کرمان گلرهای خیلی خوبی دارد. هم جوان و هم با استعداد ولی به نظر من از گلرهای بومی در مقطع بزرگسال استفاده کامل نمی‌کنند و همین باعث شده که این گلرها خیلی زود کنار روند و این سرمایه خیلی خوب از دست رود.

 

**فکر می‌کنی مس نوین فصل آینده به دسته بالاتر می‌آید!؟

اگر مثل پارسال سرمایه گذاری کنند که فکر نمی‌کنم این تیم به دسته بالاتر صعود کند ولی تیم مس نوین فوتبالیست‌های خیلی خوبی دارد که به نظر من اگر سرمایه گذاری کنند این تیم می‌تواند به لیگ بالاتر صعود کند.

 

**اصلا تیم مس نوین را تا چه اندازه برای باشگاه مس کرمان ضروری می‌دانی! ؟

تیم مس نوین یک تیم کاملا بومی است و از بازیکنان بسیار توانایی برخوردار است. به نظره من باید توجه بیشتری به این تیم داشته باشند.

 

**صحبت پایانی...

از مسئولین باشگاه مس کرمان و مربیان زحمتکشم تشکر ویژه می‌کنم و از اینکه وقت با ارزش‌تان را در اختیارم گذاشتید تشکر می‌کنم و امیدوارم در تک تک مراحل زندگی‌تان موفق باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز