سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان:

دلیل عدم حل بخشی از مشکلات صنعت گردشگری استان، نبود تعامل میان بخش‌های مختلف خصوصی این صنعت است

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۱:۲۸
کد خبر: ۷۱۰۶۴۰
دلیل عدم حل بخشی از مشکلات صنعت گردشگری استان، نبود تعامل میان بخش‌های مختلف خصوصی این صنعت است
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه صنعت گردشگری کرمان در سایه اختلافات توسعه نمی یابد، گفت: عدم حل بخشی از مشکلات موجود در صنعت گردشگری استان کرمان به دلیل نبود تعامل میان بخش‌های مختلف خصوصی این صنعت است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ غلامرضا فرخی در نشست مشترک با فعالان صنعت گردشگری استان کرمان اظهار کرد: صنعت گردشگری از اجزاء مختلفی تشکیل شده که کم کاری یک بخش آن می تواند به سایر بخش های این صنعت ضربه وارد کند.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری کرمان در سایه اختلافات توسعه نمی یابد،  گفت:  عدم حل بخشی از مشکلات موجود در صنعت گردشگری استان کرمان به دلیل نبود تعامل میان بخش های مختلف خصوصی این صنعت است.

فرخی با بیان اینکه انتظار می رود کلیه مدیران مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای پذیرایی و

 بین راهی و راهنمایان گردشگری استان کرمان با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: بدون شک برگزاری نشست های مشترک میان فعالان صنعت گردشگری استان و طرح مسائل و مشکلات موجود می تواند به پویایی و تحرک بیشتر این صنعت کمک کند.

فرخی با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر استان کرمان از نبود پروازهای خارجی رنج می برد، افزود: اگر مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با یکدیگر تعامل داشته باشند می توانند با چارتر خطوط پروازی مختلف،  استان کرمان را به سایر نقاط جهان متصل کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مراکز اقامتی استان کرمان همواره از کاهش ضریب اشغال این مراکز در ماههای مختلف سال گلایه دارند، گفت: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری می توانند با افزایش تعداد تورهای ورودی به استان زمینه افزایش ضریب اشغال مراکز اقامتی استان را فراهم کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه باید از ظرفیت های تاریخی، طبیعی و گردشگری این استان در جهت افزایش درآمد و اشتغالزایی بهره برد، افزود: تمامی فعالان صنعت گردشگری باید مانند حلقه زنجیر به هم متصل باشند و مانع از ایجاد هرگونه اختلاف در بین یکدیگر شوند.

وی با اشاره به تعلیق انجمن های گردشگری استان کرمان تاکید کرد: بزودی فعالیت این تشکل ها به شکل کاملا حرفه ای آغاز می شود.

فرخی با بیان اینکه بخش دولتی همواره از بخش خصوصی صنعت گردشگری استان کرمان حمایت کرده است، خاطرنشان کرد: فعالان صنعت گردشگری استان می توانند مسایل و مشکلات خود را اعلام کنند تا در کارگروه گردشگری استان کرمان مطرح شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز