معاون امدادونجات هلال احمر استان کرمان:

تلاش برای یافتن کودک منوجانی ادامه دارد

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۵:۵۶
کد خبر: ۷۱۲۸۳۶
تلاش برای یافتن کودک منوجانی ادامه دارد
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر کرمان گفت: جستجو برای یافتن پسر بچه ۷ ساله منوجانی وارد سومین روز خود شده است.

محمد حیدری‌پور معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با برنا اظهار داشت: سه پسر بچه از اهالی پاتک نودژ منوجان عصریکشنبه این هفته از خانه خارج شده و به طرف کو‌های اطراف پاتک رفتند که یکی از آن‌ها ساعت ۶عصر به روستا برگشته و از گم شدن دو پسربچه دیگر خبر داد.

وی با اشاره به اعلام مفقودی دو پسربچه در صبح روز دوشنبه به جمعیت هلال احمر افزود:با عزیمت فوری دو اکیپ از هلال احمر کهنوج و منوجان و افراد محلی به منطقه کوهستانی یکی از دو پسر گم شده پیدا شد، اما جستجو برای یافتن پسر بچه سوم همچنان ادامه دارد.

حیدری‌پور با اشاره به تلاش ۴۸ ساعته نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جستجوی تیم های جمعیت هلال احمر  به همراه نیروهای مردمی و انتظامی در این منطقه همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: ابتدا تیم های محلی از شهرستان های منوجان، کهنوج و اطراف به منطقه کوههای نودژ منوجان اعزام شدند که نتیجه نداشتن این جستجوها موجب شد تیم امدادونجات کوهستان و آنست (سگهای تجسس) هلال احمر نیز به منطقه اعزام شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: کوهستانی بودن منطقه نودژ منوجان امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده و ارتباط با تیم های نجات به سختی برقرار می شود.

وی استفاده از بالگرد را برای جستجوی فرد مفقودی نامناسب ارزیابی کرد و افزود: تجسس هوایی در منطقه کوهستانی نودژ منوجان پاسخگو نیست و بصورت زمینی باید برای یافتن کودک گمشده در این منطقه اقدام کرد.

شهرستان منوجان در فاصله 380 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز