دکتر علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان:

نگاه ویژه‌ای به فوتبال و فوتسال بانوان داریم

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۱:۲۴
کد خبر: ۷۱۳۲۸۳
نگاه ویژه‌ای به فوتبال و فوتسال بانوان داریم
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: نگاه ویژه‌ای به فوتبال و فوتسال بانوان داریم و عدالت را بین آقایان و بانوان رعایت خواهیم کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در مراسم قرعه‌کشی جام فوتسال رمضان بانوان شهر کرمان اظهار داشت: قسمت اعظمی از جامعه ورزش را بانوان را تسکیل داده‌اند که بنا داریم به طور جدی‌تر به این حوزه بپردازیم.

وی ادامه داد: از زمانی که خانم مومنی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان مشغول شده، اقدامات خوبی انجام شده و این کارهای مثبت طی یک روند روبه رشد، ادامه خواهد یافت.

دکتر قرایی ادامه داد: امسال تصمیم داریم، جام رمضان فوتسال بانوان را برگزار کنیم و امسال برای‌مان این موضوع مهم است که جام برگزار شود و کار آغاز شود.

وی اضافه کرد: دغدغه هیئت جدید توسعه فوتبال است و بانوان و آقایان هم ندارد.

سکان‌دار فوتبال استان کرمان عنوان کرد: الان مهم این است که جام فوتسال رمضان بانوان مجددا راه بیفتد و فوتسال  بانوان در شهر کرمان تکانی بخورد.

دکتر قرایی افزود: فوتبال استان در کشور خانمی می‌کند که این ظرفیتی است که باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: اگر بانوان به سلامت جسم اهمیت دهند، جامعه با نشاط و شادتری خواهیم داشت.

سرپرست نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرنان نیز در ادامه گفت: توجه آقای دکتر قرایی به بخش بانوان در هیئت فوتبال استان ستودنی است و همین نگاه  توجه باعث شده که امسال جام رمضان فوتسال را در شهر کرمان برگزار کنیم. مرضیه مومنی ادامه داد: این جام زیر نظر هیئت فوتبال استان برگزار خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز