کشف بیش از ۲تن مواد مخدر

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۸:۲۳
کد خبر: ۷۱۳۸۳۴
کشف بیش از ۲تن مواد مخدر
فرمانده انتظامی استان از کشف2هزار و 79کیلوگرم مواد مخدر در عملیات های هفته گذشته پلیس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار"رضا بنی اسدی فر" گفت: طی هفته گذشته در ادامه طرح های ضربتی مبارزه با مواد مخدر 2هزار و 79 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های پلیس مناطق مختلف استان کشف شد.

وی در تشریح جزئیات این کشفیات بیان داشت: ماموران پلیس شهرستان های سیرجان، رودبارجنوب و زرند طی چند عملیات مشترک با همکاری پلیس استان های اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی در مجموع 719کیلوگرم تریاک کشف و 9 قاچاقچی را دستگیر کردند.  

سردار بنی اسدی فر افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "کهنوج" نیز طی 3 عملیات جداگانه در مجموع 544 کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح ممنوعه کشف و 4 قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: دو عملیات دیگر مبارزه با سوداگران مرگ در شهرستان های ریگان و رودبارجنوب رقم خورد که طی آن ها234 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس ریگان با نرماشیر و 295کیلوگرم تریاک طی دو عملیات دیگر از سوی ماموران پلیس رودبار جنوب کشف شد.

مسئول ارشد انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در یک عملیات با انجام کار اطلاعاتی از دپوی یک محموله مواد مخدر در یک مکان مشخص در شهر راین مطلع شدند که پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل169کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

سردار بنی اسدی فر یادآور شد: ماموران ایستگاه بازرسی"سه راهی راین" هم هنگام پایش خودروهای عبوری این محور از یکدستگاه وانت حامل بار خرما19کیلو و750گرم تریاک و از  یکدستگاه اتوبوس اسکانیا98کیلو و500گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف در مجموع 2هزار و 79کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری 20 قاچاقچی و توقیف 14دستگاه خودروی سبک و سنگین خاطرنشان کرد: استان کرمان در سایه تلاش بی وقفه مجریان نظم و امنیت هیچگاه محدوده امنی برای سوداگران مرگ نبوده است چراکه در این زمینه همواره با جدیت و تمام توان عمل می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز