دکتر علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان:

برای موفقیت فوتسال نگاه مقطعی و کوتاه مدت نباید داشته باشیم

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۳:۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۱۳۹۷۷
برای موفقیت فوتسال نگاه مقطعی و کوتاه مدت نباید داشته باشیم
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: برای موفقیت فوتسال نگاه مقطعی و کوتاه مدت نباید داشته باشیم و به سمت استعدادیابی در مدارس فوتبال و آموزش‌وپرورش خواهیم رفت و باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال استان را هم ملزم به راه‌اندازی تیم فوتسال خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در نشت کمیته فوتسال استان اظهار داشت: با توجه به پتانسیل نیروی انسانی خوبی که ما در فوتسال استان داریم و می‌توانیم در کشور حرف برای گفتن داشته باشیم و حتی قوی‌تر از فوتبال ظاهر شویم.

وی افزود: استان کرمان بازیکنان خوبی دارد به دلیل نداشتن یک تیم در لیگ برتر یا لیگ دسته اول از استان، در تیم‌های سایر استان‌ها بازی می‌کنند.

دکتر قرایی با بیان این که ساختار هیئت فوتبال استان را تخصصی‌تر خواهیم کرد، تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت، برنامه‌ریزی مناسب جهت رشد و توسعه فوتسال را در استان پایه‌ریزی ‌می‌نماییم و از اقدامت مقطعی و زودگذر پرهیز خواهیم کرد و فوتسال را از پایه بنا می‌نهیم.

وی ادامه داد: برای طی این راه، بنده آقای رضا یوسفی، متخصص، کاربلد، و با تجربه در امر فوتسال را که یک چهره ملی با ارتباطات خوب در فدراسیون می‌باشد به عنوان مشاور خود در امور فوتسال منصوب نمودم.

سکاندار فوتبال استان کرمان با اشاره به این که رضا یوسفی را با اختیار تام به عنوان ناظر در فوتسال استان انتخاب نموده‌ام خاطر نشان ساخت: طی جلسات متمادی که با آقای یوسفی برگزار کردیم، ایشان همکاران خود را با نظر مستقیم خودشان به کار خواهند گرفت. 

وی اضافه کرد: با کارنامه و سابقه درخشانی که رضا یوسفی در فوتسال دارد، کاملا به آینده این رشته خوش‌بین هستم و با تیم جوان و متخصصی که به کار گرفته‌اند، امیدوارم روزهای خوبی را در فوتسال استان شاهد باشیم.

دکتر قرایی با تاکید بر این که برای موفقیت فوتسال نگاه مقطعی و کوتاه مدت نباید داشته باشیم، گفت: به سمت استعدادیابی در مدارس فوتبال و آموزش‌وپرورش خواهیم رفت و باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال استان را ملزم به راه‌اندازی تیم فوتسال خواهیم کرد.

وی افزود: با این شرایط طی دو تا سه سال آینده تیمی قدرتمند از استان کرمان با بازکنانی بومی در لیگ برتر حاضر خواهد شد که حرف برای گفتن داشته باشد.

دکتر قرایی با بیان این که برای موفقیت فوتسال دست تک تک پیشکسوتان و اهالی فوتسال را به گرمی می‌فشارم، اظهار داشت: از اهالی فوتسال استان می‌خواهم ضمن حمایت از تیم مدیریتی فعلی فوتسال به هیئت فوتبال در این راه کمک کنند.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد تمامی سیاست‌گذاری‌های فوتسال در استان با نظر مستقیم رضا یوسفی تدوین شود.

  

 

نظر شما