مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

تیم مدیریتی فعلی هیئت فوتبال استان، تیمی چالاک، پویا و باتجربه است/فوتبال می تواند ورودی خوبی داشته باشد به شرطی که خروجی مثبتی هم داشته باشد

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۲:۲۹
کد خبر: ۷۱۴۳۶۴
تیم مدیریتی فعلی هیئت فوتبال استان، تیمی چالاک، پویا و باتجربه است/فوتبال می تواند ورودی خوبی داشته باشد به شرطی که خروجی مثبتی هم داشته باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تیم مدیریتی فعلی هیئت فوتبال استان، تیمی چالاک، پویا و باتجربه است و در حقیقت شاهد ترکیب نیروی جوانی و تجربه هستیم که باید این مهم را به فال نیک گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری‌خراسانی در دیدار با دکتر علی قرایی، رئیس جدید هیئت فوتبال استان اظهار ضمن عرض تسلیت به مناسب رحلت حضرت امام (ره) اظهار داشت: کسی که با شرایط فوتبال حال حاضر مخالفت شدید دارد، من هستم و با دلیل هم می‌گویم.

وی ادامه داد: در سال گذشته ما سه باشگاه داشتیم در لیگ یک که حدودا 20 میلیارد هزینه کردند و تقریبا می‌توان گفت که شاهد هیچ خروجی مثبتی نبودیم ولی ما با پنج میلیون یک قهرمان آسیایی از دیگر رشته‌ها را ساپورت می‌کنیم که برای جاکاراتا آماده شود.

دکتر امیری‌خراسانی با بیان اینکه باید به دنبال خروجی مثبت در ورزش باشیم، تصریح کرد: فوتبال می تواند ورودی خوبی داشته باشد به شرطی که خروجی مثبتی هم داشته باشد که مستقل شود و بحث بازیکن سازی مناسب را باشگاه‌ها داشته باشند دیگر نیاز به این هزینه‌ها نیست.

وی افزود: متاسفانه در باشگاه‌های ما حدود هشتاد درصدش پ.ل بازیکن و مربی است و حدود هشتاد درصد صرف امور جاری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیا این که فضای حاکم بر فوتبال حرفه‌ای فضای سالمی نیست، تصریح کرد: سعی کرده‌ایم در طول مدتی که به عنوان مدیرکل مشغول هستیم تفاوت ورزش حرفه‌ای با ورزش قهرمانی، تفاوت دارد.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌ها مشکل ما همین است که مورد توجه نیستند و  این خیلی خوب است که به فوتبال شهرستان‌ها توجه دارید و من می‌خواهم به نیمه جنوبی استان ویژه‌تر توجه کنید و روسای ما در شهرستان‌ها کمک شما هستند.

دکتر امیری خراسانی با بیان این که یکی از محدود هیئت‌هایی که 23 هیئت در 23 شهرستان دارد، قوتبال است، خاطرنشان ساخت: در سایر رشته‌ها چنین ظرفیتی وجود ندارد ولی در فوتبال به دلیل علاقه‌مندی چنین است و توجه شما هم در این بین خیلی خوب است.

وی ادامه داد: کاری که شما انجام دادید در حوزه استعدادیابی در راستای همان طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی است.

دکتر امیری‌خراسانی در پایان گفت: در بحث قهرمان‌پروری هم  کار و هم پیگیری شود که تعداد ورزشکاران‌مان در جاکارتا افزایش یابد.

 

نظر شما