شرایط ورود دانش آموزان پایه هفتم به مدارس تیزهوشان اعلام شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۰۴:۱۹
کد خبر: ۷۱۴۳۶۹
شرایط ورود دانش آموزان پایه هفتم به مدارس تیزهوشان اعلام شد
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نحوه ورود دانش آموزان پایه هفتم به مدارس تیزهوشان را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امید سلاجقه با اعلام این خبر افزود: به اطلاع دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان و اولیای محترم آنان می رساند، انتخاب دانش آموزان پایه هفتم در این مدارس بدون آزمون های پیشرفت تحصیلی و صرفاً براساس سنجش استعداد و هوش داوطلبان انجام خواهد شد. بر این اساس متقاضیان می توانند از تاریخ 19 لغایت 24 خرداد ماه برای ثبت نام  به آدرس  hoosh.medu.ir مراجعه نمایند.

وی گفت: سنجش استعداد و هوش داوطلبان همزمان در سراسر کشور در تاریخ 5 مردادماه انجام می‌شود و اسامی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

 سلاجقه اظهار داشت: همان گونه که قبلاً نیز به اطلاع رسیده است برای موفقیت در این فرایند نیازی به مطالعه منابع غیردرسی و یا شرکت در کلاس های تقویتی و مؤسسات آمادگی آزمون نیست و خانواده‌ها از هزینه کردن منابع خود در این مسیر اجتناب نمایند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، خاطرنشان کرد: ضمناً چنانچه پذیرفته شدگان قبلاً در مدارس غیردولتی ثبت نام کرده باشند در فرایند انتقال آنها به مدارس استعدادهای درخشان، هزینه‌ای به خانواده‌ها تحمیل نخواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز