دکتر علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان:

برای فوتبال و فوتسال بانوان برنامه‌های خاصی درنظر گرفته‌ایم

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۲:۱۴
کد خبر: ۷۱۷۷۳۴
برای فوتبال و فوتسال بانوان برنامه‌های خاصی درنظر گرفته‌ایم
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: نگاه ویژه‌ای به فوتبال و فوتسال بانوان در مجموعه هیئت فوتبال داریم و برنامه‌های خاصی برای بانوان در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در آیین اختتامیه فوتسال بانوان جام رمضان شهر کرمان اظهار داشت: امسال بعد از چندین سال تعطیلی، مجددا جام رمضان  را برای بانوان کرمانی برگزار کردیم. 

وی افزود: امسال با تعداد تیم‌‌های کمتری این جام را برگزار کردیم و هدف‌مان این بود که مجددا کاری صورت گیرد و استارتی زده شود ولی سال آینده یا قدرت و صلابت بیشتری این جام را برگزار خواهیم نمود.

دکتر قرایی با اشاره به درخشش فوتبال بانوان کرمان در سطح کشور تصریح کرد: درحال حاضر فوتبال بانوان کرمان در کشور خانمی می‌کند و چندین دور هست که قهرمان لیگ برتر بانوان هستیم.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم تا فوتبال بانوان را به سمت روزهای بهتری سوق دهیم و هیئت فوتبال استان در این راستا از تمام تلاش خود را خواهد کرد.

دکتر قرایی با بیان این که به دنبال افزایش حضور بانوان در ورزش فوتبال هستیم، گفت: تمام تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ برتر استان را ملزم کرده‌ایم که حدقل یک تیم فوتسال بانوان هم آماده حضور در رقابت‌ها کنند.

وی اضافه کرد: آقای دکتر پورابراهیمی برای قوت گرفتن فوتبال بانوان نیازمند کمک و حمایت بیش از پیش جنابعالی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز