سرپرست استانداری کرمان:

ظلم است که از امکانات داده شده توسط دولت از سوی مسئولین استان، به درستی استفاده نشود

۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۱۸۰۴۷
ظلم است که از امکانات داده شده توسط دولت از سوی مسئولین استان، به درستی استفاده نشود
سرپرست استانداری کرمان با بیان این مطلب که ظلم است که از امکانات داده شده توسط دولت به درستی از سوی مسئولین استان استفاده نشود، گفت: میزان پرداختی بانک ها برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی 10 درصد است که باید راهکاری برای افزایش این میزان پیدا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان با انتقاد شدید از سرعت کم پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال روستایی توسط بانک ها در استان کرمان، افزود: اجرای مصوبات مربوط به تسهیلات روستایی متاسفانه از سرعت لازم برخوردار نیست.

وی با گلایه از اینکه از 400 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری اختصاص داده شده به استان تاکنون فقط 34 میلیارد تومان آن پرداخت شده است، تصریح کرد: باید نحوه عملکرد بانک‌ها در این زمینه به مسئولین کشوری گزارش شود تا آنها علت تاخیر در پرداخت‌ها را متوجه شوند.

سرپرست استانداری کرمان با بیان این مطلب که ظلم است که از امکانات داده شده توسط دولت از سوی مسئولین استان، به درستی استفاده نشود، عنوان کرد: میزان پرداختی بانک ها برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی 10 درصد است که باید راهکاری برای افزایش این میزان پیدا شود.

فدائی با اعلام اینکه بانک کشاورزی شمال استان کرمان رتبه اول کشوری از لحاظ پرداخت تسهیلات به روستاییان را کسب کرده است، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد متقاضیان تسهیلات بخش روستایی که با مشکلات دریافت این تسهیلات از سوی بانک‌ها مواجه هستند، در جلسه بعدی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان حضور یابند و مشکلات خود را مطرح نمایند.

براساس این گزارش، رضا اسماعیلی مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد بانک‌های عامل از محل اعتبارات روستایی و عشایری، گفت: از این محل تاکنون حدود 376 میلیارد تومان پرونده به بانک‌ها معرفی کرده‌ایم که حدود 37 میلیارد و 600 میلیون تومان آن در دست بررسی؛ 34 میلیارد تومان آن پرداخت و 82 میلیارد تومان پرونده در حال تکمیل شدن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز