پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور :

دکتر قرایی از مدیران خوب، جوان، متعهد و با تلاش استان کرمان هستند/فوتبال استان کرمان متحول خواهد شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۹:۴۳
کد خبر: ۷۱۸۰۵۷
دکتر قرایی از مدیران خوب، جوان، متعهد و با تلاش استان کرمان هستند/فوتبال استان کرمان متحول خواهد شد
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر قرایی خودش فرزند شهید است و از مدیران خوب و جوان و متعهد و با تلاش، که هر جا مسئولبتی بر عهده داشته تلاشش اثر گذار بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان اظهار داشت: دکتر قرایی باتوجه به مسئولیتی که بعنوان ریاست هیات فوتبال بر عهده دارد، اقدامات خیلی خوبی را در دستور کار قرار داده که فوتبال استان را متحول خواهد کرد.

 

وی افزود: امشب خوشحال شدم که دکرت قرایی به من گفت تمام باشگاه هایی که تیم فوتبال یا فوتسال آقایان در لیگ برتر استان دارند ، باید تیم بانوان هم نیز داشته باشند، که این اقدام یک بستر سازی است برای ورزش بانوان به ویژه فوتبال که مورد توجه خانم ها نیز قرار گرفته است.

پورابراهیمی ادامه داد: اخیرا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط دستان پر توان بانوان پهلوان تیم ملی فوتسال کشورمان برافراشته شده است . خوشبختانه در کرمان ظرفیت های خوبی در فوتبال و فوتسال بانوان وجود دارد.

وی اضافه کرد: آسیب های اجتماعی و آسیب های مواد مخدر در استان ما نسبت به سایر استان ها بیشتر است و این اثر منفی گذاشته است و باید توسط شما که در ورزش فعالیت می کنید به شکلی با تشویق دوستان خود به ورزش این فضا باید به یک فضای با نشاط برای بانوان تبدیل شود.

نماینده مردم کرمان و راور افزود: در جلسه ای که اخیرا با دکتر قرایی برگزار کردیم و در این جلسه هیات مدیره و تعدادی از بانوان که مسئولیتی در هیات داشته اند حضور داشتند، اعلام کردم و اینجا هم خواهم گفت که هرگونه حمایتی از طریق ما برای ورزش بانوان لازم باشد من آماده هستم و این کار را برایتان انجام می دهم.

وی گفت : من معتقدم با این تلاشی که آقای دکتر قرایی و همکارانشان و زحمتی که مربیان و دست اندر کاران فوتبال و فوتسال بانوان در استان تقبل می کنند و این علاقه ای که شما دارید، می توانید در آینده استان کرمان به عنوان یکی از استان های موثر در فوتبال بانوان باشد و هرجا از کرمان نام می برند ما نام قهرمانانمان را ببریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز