دکتر علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان:

با برنامه ریزی قوی و منسجم فوتسال استان را به روزهای خوبش خواهیم رساند

۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۲۸:۳۶
کد خبر: ۷۱۸۲۰۵
با برنامه ریزی قوی و منسجم فوتسال استان را به روزهای خوبش خواهیم رساند
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: تا با سیاستگذاری و برنامه ریزی قوی و منسجم فوتسال استان را که به فراموشی سپرده شده بود، به روزهای خوب خودش خواهیم رساند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در اختتامیه کلاس دانش‌افزایی مربیان فوتسال که در سیرجان با حضور حسین شمس برگزار می‌شد، اظهار داشت: با توجه به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خوب باشگاه گل گهر و هیئت فوتبال شهرستان سیرجان و همچنین علاقه مندی و توجه ویژه مدیران باشگاه گل گهر و دانشی بودن رییس هیئت فوتبال شهرستان سیرجان،این شهرستان را  به عنوان قطب آموزش استان معرفی می‌کنم.

وی ادامه داد: بنده در هیئت فوتبال استان، یک کمیته قوی فوتسال با حضور آقای رضا یوسفی تشکیل داده‌ام تا با سیاستگذاری و برنامه ریزی قوی و منسجم فوتسال استان را که به فراموشی سپرده شده بود به روزهای خوب خودش برسانیم.

دکتر قرایی ضمن تشکر از هیئت فوتبال سیرجان و باشگاه فرهنگی و ورزشی گل‌گهر بابت تشکیل این کلاس تصریح کرد: ما در رشته فوتسال در استان علاقه مندان زیادی داریم و پتانسیل داشتن تیم‌های مقتدری چه آقایان و چه بانوان در لیگ‌های کشوری داریم که می‌طلبد مدیران صنعتی نگاه ویژه‌ای به این رشته پرطرفدار داشته باشند.

وی افزود: نمونه علاقمندان زیاد به این رشته را در شهرستان منوجان به عینه دیدم که علی‌رغم بلیط فروشی از ساعت‌ها قبل از شروع مسابقه فینال جا برای نشستن در سالن نبود و ما باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم و در این رشته سرمایه گذاری کنیم.

دکتر قرایی در پایان گفت: از آقای شمس که مدرسی این دوره را متقبل شدند، تشکر ویژه دارم.

حسین شمس نیز پس از سخنان دکتر قرایی ضمن تمجید از امکانات فوق العاده باشگاه گل گهر اظهار داشت: از اینکه در سیرجان برای تشکیل این کلاس حضور یافته‌ام، خوشحال هستم.

وی ادامه داد: کرمان پتانسیل بالایی در فوتسال دارد و جایش در لیگ برتر فوتسال ایران خالی است و با توجه به شناختی که از دکتر قرایی و تیم مدیریتی جدیدی که بر سرکار آمدند دارم مطمئنم با پیگیری‌های خوب دکتر قرایی این مهم به سرانجام خواهد رسید.

گفتنی است در پایان به تمامی شرکت کنندگان در این کلاس گواهی شرکت در دوره اهدا شد.

لازم به ذکر است با همکاری خوب باشگاه گل گهر و هیئت فوتبال استان شرکت کنندگان که از سراسر استان خصوصا شهرستان‌های جنوبی بودند بدون پرداخت هزینه از این کلاس استفاده نمودند.

بر پایه این گزارش فینال مسابقات جام رمضان سیرجان در سالنی مملو از تماشاگرِ ورزشگاه اختصاصی گل گهر با حضور دکتر قرایی و حسین شمس برگزار و در پایان کاپ تیم قهرمان و نایب قهرمان توسط ریاست هیئت فوتبال استان به تیم قهرمان اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز