حسین شمس، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران:

با تفکر جوان حاکم شده بر هیئت استان کرمان، آینده درخشانی برای فوتسال این استان پیش‌بینی می‌کنم/ عشق و علاقه‌ای که در کرمان نسبت به فوتسال وجود دارد، بی‌نظیر است

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۹:۰۱
کد خبر: ۷۱۸۶۱۳
با تفکر جوان حاکم شده بر هیئت استان کرمان، آینده درخشانی برای فوتسال این استان پیش‌بینی می‌کنم/ عشق و علاقه‌ای که در کرمان نسبت به فوتسال وجود دارد، بی‌نظیر است
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران گفت: یکی دو ماه آینده انتخابات هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور است. از آقای دکتر قرایی خواسته‌ایم که ایشان به عنوان نماینده هیئت‌های فوتبال استان‌ها در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال حضور یابند و ما هم زمینه را برای حضورشان در این جایگاه آماده خواهیم کرد البته این موضوع بستگی به این دارد که ایشان بپذیرند یا نه که اگر بپذیرند، با حمایت آقای کفاشیان زمینه را برای حضورشان آماده می‌کنیم.

حسین شمس در گفت‌وگو با برنا در مورد کلاس دانش‌افزایی مربیان فوتسال که با تدریس وی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به علاقه بسیار زیاد ریاست محترم هیئت فوتبال استان کرمان و همچنین مسئولین فوتبال شهرستان سیرجان، یک هماهنگی صورت گرفت که این کلاس دانش‌افزایی در سیرجان باشد و به دعوت باشگاه فرهنگی ورزشی باشگاه گل‌گهر سیرجان این دوره برگزار شد.

وی ادامه داد: زمانی که من به سیرجان رسیدم، باورم نمی‌شد که امکانات سیرجان و گل‌گهر تا این حد عالی باشد و وقتی بازدید کردم متوجه شدم که شرایط ایده‌آلی وجود دارد و یک سالن خیلی خوب هم برای برگزاری کلاس‌های تئوری دارند که من فکر می‌کنم سیرجان می‌تواند میزبان کلاس‌های بین‌المللی باشد.

شمس با بیان اینکه کلاس بسیار خوبی بود، تصریح کرد: با توجه به سهمیه‌ای هم که برای این دوره داده بودند، حدود شصت نفر از سراسر استان کرمان بودند و یک نفر هم از خارج از استان، شهر اصفهان آمده بود.

وی افزود:یک کلاس تئوری دو ساعته بود و دو کلاس یک و نیم ساعته عملی. بازخورد کلاس هم با توجه به اظهارات شرکت‌کنندگان خیلی خوب بوده است. فکر می‌کنم یکی از بهترین کلاس‌هایی بود که من در سطح کشور داشتم.

شمس در پاسخ به این سوال که سطح فوتسال استان کرمان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: این عشق و علاقه‌ای که در استان کرمان نسبت به فوتسال وجود دارد، بی‌نظیر است. در مسابقه فینال جام رمضان شهرستان سیرجان که حضور یافتم، حدودا 2 یا سه هزار نفر در سالن بودند و 1000 نفر هم پشت در بودند و این خیلی عجیب و غریب است.

وی اضافه کرد: در منوجان هم که تصاویرش را دیدم استقبال خیلی خوبی صورت گرفته بود. استان کرمان می‌تواند قطب خیلی خوبی برای فوتسال کشور باشد.

این مدرس فوتسال با بیان این که نمی‎‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده که تیم‌های لیگ  برتری و لیگ یکی، عطای کار را یکی پس از دیگری به لقایش بخشیده‌اند، اظهار داشت: خیلی امیدوار هستیم که با تغییرات جدیدی که در هیئت فوتبال استان اتفاق افتاده و با آمدن آقای دکتر قرایی، تحولات خوبی در فوتبال بزرگترین استان کشور رقم بخورد.

شمس ادامه داد: در صحبت‌هایی که با آقای دکتر قرایی داشتم، ایشان پیگیر این موضوع بودند که یک یا دو سهمیه لیگ یکی برای استان کرمان بگیرند تا گذشته خیلی خوب کرمان در فوتسال احیا شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بازیکنان کرمانی فوتسال شاغل در سایر تیم‎‌های لیگ برتری تصریح کرد: شما داشتن یک یا دو سهمیه از استان کرمان در لیگ یک، این بازیکنان می‌توانند به شهر خودشان برگردند و این جا کمک دهند.

وی افزود: مدیریت جدید که در هیئت حاکم شده، باعثد شده یک بارقه امیدی در دل فوتسالی‌های استان پیدا شود. من امروز با مجید تیکدری‌نژاد صحبت می‌کردم و ایشان هم به این تغییرات صورت گرفته در هیئت فوتبال امیدوار بود.

شمس با اشاره به پنج یا شش سفری که دکتر قرایی در مدت زمان کوتاه حضورش در هیئت فوتبال داشته، گفت: وقتی رئیس هیئت فوتبال استان به شهرستان‌های دورافتاده سفر می‌کند و با روسای هیئت‌ها در شهرستان‌ها شخصا در ارتباط است، بسیار جای امیدواری وجود دارد که تغییر مثبتی در فوتسال رخ خواهد داد و من آینده بسیار درخشانی برای فوتسال استان کرمان پیش‌بینی می‌کنم.

وی افزود: در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور، باید یک نماینده از روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها داشته باشیم که الان رئیس هیئت فوتبل استان مرکزی در هیئت رئیسه هستند که اهالی فوتسال از ایشان ناراضی هستند. به دنبال یک فردی هستیم که وقتی می‌آید آنجا دارای فکر و اندیشه باشد که بتواند به فوتسال کشور کمک کند.

شمس با بیان این که انتخابات هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور نزدیک  است، اظهار داشت: پیشنهاد من این است که آقای دکتر قرایی خودشان را برای این کار کاندیدا کنند، چون یکی دو ماه آینده انتخابات هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور است. ما سعی می‌کنیم رای دهنده‌ها را قانع کنیم که به  ایشان به عنوان نماینده هیئت‌ها در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال رای دهند و زمینه را بر حضورشان در این جایگاه آماده خواهیم کرد .

وی اضافه کرد: البته این موضوع بستگی به این دارد که ایشان بپذیرند که اگر بپذیرند، با حمایت آقای کفاشیان زمینه را برای حضورشان فراهم خواهیم کرد.        

گفتنی است که کلاس دانش‌افزایی مربیان فوتسال با همت باشگاه گل گهر و هیئت فوتبال شهرستان سیرجان و تلاش دکتر علی قرایی رئیس هیئت فوتبال و هادی بختیاری دبیر دپارتمان فوتسال استان کرمان با حضور بیش از 60 نفر از مربیان فوتسال سراسر استان با کیفیت مطلوبی در سیرجان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز