داوران کرمانی لیگ برتر فوتسال با بدرقه رئیس هیئت فوتبال استان عازم کلاس داوری پیش فصل شدند

دکتر قرایی: سال بعد تعداد داوران اعزامی به رقابت‌های لیگ برتر بیشتر خواهد بود/برای حضور داوران کرمانی در میادین آسیایی زمینه را فراهم می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۷:۲۹:۵۰
کد خبر: ۷۱۸۸۶۰
دکتر قرایی: سال بعد تعداد داوران اعزامی به رقابت‌های لیگ برتر بیشتر خواهد بود/برای حضور داوران کرمانی در میادین آسیایی زمینه را فراهم می‌کنیم
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: انشاالله سال بعد، تعداد داوران اعزامی بیشتر شود و با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته در کمیته داوران این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در آیین بدرقه داوران کرمانی حاضر در لیگ برتر فوتسال که عازم کلاس داوری پیش فصل می‌شدند، اظهار داشت: خدا را شاکرم که همکاران توانمند و کاربلدی را در کنار خود دارم.

وی ادامه داد: کار اصلی را آقایان مهدوی، جنتی، موسی‌پور و... در داوری استان کردند و از این عزیزان کمال تشکر را دارم.

دکتر قرایی افزود: انشاالله سال بعد، تعداد داوران اعزامی بیشتر شود و با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته در کمیته داوران این اتفاق رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: من از هیچ کمکی در این راه دریغ نخواهم کرد و داوران را همه جوره حمایت خواهم کرد و به آقای مهدوی هم گفته‌ام که هردرخواستی که داشته باشند، چشم بسته امضا خواهم کرد، چون می‌دانم که آقای مهدوی فوق‌العاده دلسوز هستند و نیت‌شان هم خیر است.

دکتر قرایی خطاب به داوران اعزامی گفت: خوشحالم که تشریف می‌برید. در این دوره‌ها شما باید با هم متحد باشید، چون موفق‌تر خواهید بود و به عنوان نمایندگان استان کرمان در این برنامه حاضر شوید. 

وی ادامه داد: در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال، اخلاق‌مداری از شعار های اصلی من بود و در این جا هم مجددا تاکید می‌کنم که اخلاق سرلوحه کارتان باشد.

دکتر قرایی عنوان کرد: امیدوارم با تلاش زیاد ، خود را تقویت کنید که در سطح آسیا بدرخشید و ما انتظار داریم که شما که در سطح کشور توانایی خود را به نمایش گداشته‌اید، بتوانید در آسیا گام بردارید و هیئت فوتبال استان زمینه را برای حضور داوران کرمانی در میادین آسیایی فراهم خواهد کرد.

دکتر قرایی گفت: کرمان ظرفیت خوبی در داوری دارد، ما خانم مهدیه رشیدی‌رنجبر را به عنوان داور بین‌المللی داشته‌ایم.

متولی فوتبال استان کرمان افزود: در تماسی که با آقای تاج داشتم، ایشان با توجه به این که در بستر بیماری بود به من گفت خوشحالم که در  کرمان اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

دکتر قرایی اضافه کرد: با آقای سهرابی هم که تلفنی حرف زدم، گفتند که سهمیه همه استان‌ها کاهش یافته و از تیم داوری کرمان هم خیلی راضی بود و آینده شما عزیزان را درخشان توصیف می‌کرد.

وی تصریح کرد: کارهای خوبی در داوری استان در دست انجام است و مطمئنا با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ای که آقای مهدوی و اجرای خوبی که آقای جنتی دارد، آینده خوبی در انتظار داوری کرمان است.

دکتر قرایی در پایان سخنانش ضمن تاکید مجدد بر اخلاق برای تیم داوری اعزامی، آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما