راهیابی ۴ اسکواش باز کرمانی به رقابت های انتخابی اردوی تیم ملی

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۵:۴۸
کد خبر: ۷۱۹۳۰۰
راهیابی ۴ اسکواش باز کرمانی به رقابت های انتخابی اردوی تیم ملی
رییس هیئت اسکواش استان کرمان گفت: آیسا صابری، مارینا بالنگی، فاطمه سلطان زاده و پوریا طالبی که پیش از این در لیست طرح استعدادیابی فدراسیون اسکواش قرار داشتند، سرانجام با اعلام کمیته استعدادیابی، به رقابت های انتخابی اردوی تیم ملی راه یافتند.

معصومه مهدوی در گفت‌وگو با برنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکواش، اسامی 54 ورزشکار مستعد بیشتر از 11 سال ایران که از پوشش این کمیته خارج شده اند را به منظور برگزاری رقابت های انتخابی و جذب در مسیر پیوستن به فرایند بعدی رسیدن به تیم های ملی، به فدراسیون اعلام کرد.

وی افزود: بر این اساس، آیسا صابری، مارینا بالنگی، فاطمه سلطان زاده در بخش بانوان و پوریا طالبی در بخش آقایان به عنوان نمایندگان استان کرمان که پیش از این در لیست طرح استعدادیابی فدراسیون اسکواش قرار داشتند، سرانجام با اعلام کمیته استعدادیابی، به رقابت های انتخابی اردوی تیم ملی راه یافتند.

مهدوی تصریح کرد: ورزشکاران معرفی شده، بعد از برگزاری مسابقات انتخابی که به صورت دوره ای برگزار می شود، با هم رقابت می کنند و نفرات برتر زیر پوشش اردوهای ملی با مربیان مختلف همکار مربیان تیم ملی در استان های مختلف به صورت تیم های الف و ب که برگزار می شود، مهارت های خود را ارتقا می دهند و در زمان خارج از اردو تحت تعلیم مربیان استانی خود تمرینات را با جدیت ادامه می دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز