مهدیه رشیدی‌رنجبر، داور درجه ملی فوتبال بانوان:

آقای دکتر قرایی برای داوران سنگ تمام گذاشتند

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۱:۳۲
کد خبر: ۷۲۰۳۷۶
آقای دکتر قرایی برای داوران سنگ تمام گذاشتند
مهدیه رشیدی، داور درجه ملی فوتبال بانوان گفت:دکتر قرایی برای داوران سنگ تمام گذاشتند. از زمان آقای گنجعلیخانی که ریاست هیئت فوتبال استان را برعهده داشتند، بنده به عنوان داور با هیئت فوتبال استان همکاری دارم، ولی ما هیچ‌کدام از این حمایت‌ها را نداشتیم و این بهترین دوره مدیریتی در تاریخ فوتبال استان است.

 

مهدیه رشیدی‌رنجبر در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: قبل از هرچیز جا دارد من از حمایت‎‌های همه جانبه آقای دکتر قرایی، ریاست محترم هیئت فوتبال استان، آقای یزد پور و آقای سید رضا مهدوی تشکر کنم.

وی اضافه کرد: آقای دکتر قرایی همه جوره داوران را حمایت می‌کنند و پیگیر مسائل جامعه داوری علی‌الخصوص بانوان داور هستند. انشاالله که ما هم بتوانیم با اعزامی که داریم و پاس کردن تست‌ها و همچنین داوری‌های خوبی که قرار است انجام دهیم، ایشان را سربلند کنیم.

رشیدی‌رنجبر ادامه داد: کلاس پیش فصل داوری سال از یک تیر ماه ورود به اردو است. دوم و سوم برگزاری کلاس‌هاست و چهارم هم زمان اختتامیه کلاس‌هاست. کلاسی که برای بانوان به عنوان پیش فصل لیگ فوتسال در رامسر برگزار می‌شود.

وی افزود: از کرمان من و خانم سارا محسن‌بیگی به این کلاس اعزام می‌شویم. خانم لیلا معتمدی‌نیا هم به عنوان ناظر داور فوتسال ما را همراهی می‌کنند.

رشیدی‌رنجبر تصریح کرد: احتمالا کلاس پیش فصل فوتبال ساحلی بانوان، اواخر تیر ماه برگزار خواهد شد که خانم‌ها اسما مهدی‌زاده و محبوبه محسنی در این کلاس‌ها شرکت خواهند کرد. خانم‌ها امامی و موسعلی به عنوان داور فوتبال برای کلاس‌های پیش‌فصل به تهران اعزام خواهند شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز