رییس مجمع نمایندگان استان کرمان:

تلاش مضاعف ۳ قوه در کنار هم برای کاهش فشار بر زندگی مردم وظیفه همه می باشد

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۹:۴۳
کد خبر: ۷۲۰۷۹۰
تلاش مضاعف ۳ قوه در کنار هم برای کاهش فشار بر زندگی مردم وظیفه همه می باشد
پیام تبریک رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه رییس مجمع نمایندگان استان‌کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در این پیام آمده است؛

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم مدیران، قضات و پرسنل محترم این قوه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در سالگرد شهادت این عزیزان یاد و خاطره همه شهدای این قوه را گرامی داشته و در هفته قوه قضاییه خدمت همه نیروهای زحمتکش قضایی عرض خسته نباشید داریم.

بنده به همراه سایر همکارنم در مجمع نمایندگان استان کرمان همچون گذشته، برای صیانت از حق و حقوق مردم کشور به ویژه مردم عزیز استان کرمان خود را در کنار خدمتگزاران متعهد و زحمتکش قوه قضاییه  می بینیم.

چرا که قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت، عهده‌ دارد تعهدی که در مسیر تلاش شهیدان گلگون کفنی چون "بهشتی" مظلوم می باشد.بخصوص امروز که کشور در حال رویایی اقتصادی و تهدید به یک جنگ اقتصادی نابرابر می شود.

تلاش مضاعف ۳ قوه در کنار هم برای کاهش فشار بر زندگی مردم وظیفه همه می باشد.اجماع ملی همچون زمان دفاع مقدس متشکل از تمامی نهادهای حاکمیتی،قوای سه گانه، احزاب سیاسی و نهادهای اجتماعی و تک تک شهروندان رفتاری هوشمند در جهت منافع ملی کشور و اهداف نظام اسلامی خواهد بود.

آرزوی توفیق برای همه مدیران، قضات، و پرسنل محترم قوه قضاییه کشور‌ داریم.

ومن الله توفیق

حسین امیری خامکانی

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز