سید رضا مهدوی، داور لیگ برتر فوتبال کشور:

دکتر قرایی همه جوره جامعه داوری استان را حمایت کرده‌اند/داوران استان کرمان انگیزه پیدا کرده‌اند

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۴:۵۴
کد خبر: ۷۲۱۰۹۸
دکتر قرایی همه جوره جامعه داوری استان را حمایت کرده‌اند/داوران استان کرمان انگیزه پیدا کرده‌اند
سید رضا مهدوی، داور لیگ برتر فوتبال کشور گفت: من به نوبه خودم و به نمایندگی از جامعه داوری استان از آقای دکتر قرایی تشکر می‌کنم که در این مدت لطف بیش از اندازه‌ای به داوران داشته‌اند و وقت زیادی را به کمیته داوران اختصاص داده‌اند و همه جوره جامعه داوری استان را حمایت کرده‌اند.

سید رضا مهدوی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: آقای دکتر قرایی برای داوران فوتسال مراسم بدرقه گرفتند که برای اولین بار است، ما شاهد برگزاری مراسم بدرقه برای داوران با حضور شخص رئیس هیئت استان هسیتم که بی سابقه بود و این انگیزه خیلی خوبی برای تمامی داوران بود که تا پیش از این مورد توجه نبودند.

وی افزود: آقای دکتر همچنین لطف کردند و ترتیبی دادند تا داوران فوتسال با یک پوشش متحدالشکل که کت‌وشلوار بود، در تست و کلاس پیش فصل حاضر شوند و همچنین خود آقای دکتر قرایی در تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال استان کرمان نیز که در مجموعه باهنر برگزار می‌شد، حضور یافتند و از نزدیک در جریان مراحل تست داوران قرار گرفتند.

مهدوی ادامه داد: چهار داور برای کلاس پیش فصل داوری لیگ برتر فوتسال از استان دعوت شدند و آقای کوروش هاشمی هم به عنوان ناظر داوری برای لیگ برتر فوتسال به این دوره دعوت شد.

وی اضافه کرد: آرزوی موفقیت برای این عزیزان دارم. خداراشکر توانستند تست آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

مهدوی تصریح کرد: اوایل تیر بانوان داور اعزام خواهند شد که مطابق دستوری که آقای دکتر داده‌اند برای بانوان نیز لباس متحدالشکل تهیه می‌شود و حتی هزینه اعزم این داوران را نیز آقای دکتر قرایی برعهده گرفته‌اند.

وی افزود: در تاریخ 25 تیر کلاس داوران فوتبال آقایان نیز برگزار خواهد شد و بعد از آن کلاس لیگ یک فوتبال آقایان است که در تاریخ سه مرداد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خانم رشیدی به عنوان داور لیگ  برتری در تست شرکت خواهند کرد و خانم مهدی‌زاده هم داور فوتبال ساحلی هستند.

نظر شما