سرپرست شهرداری منطقه یک شهر کرمان:

زمین‌های خالی بلاتکلیف، حصارکشی می‌شوند

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۲۹۷۶
سرپرست شهرداری منطقه یک شهر کرمان از حصارکشی زمین‌های خالی بلاتکلیف و رها شده در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا خیاط‌زاده با بیان این‌که زمین‌های خالی در بعضی از نقاط، به مکانی برای تجمع زباله و حضور معتادان تبدیل شده که بعضی مواقع نیز شاهد حریق‌هایی در این نقاط بوده‌ایم، گفت: زمین‌های خالی رها شده باید تعیین تکلیف شوند.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان زمین‌های یاد شده باید هر  چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف ملک خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز، مقابل زمین‌های خالی رها شده و بلاتکلیف، حصارکشی خواهد شد تا تعیین تکلیف شوند.

سرپرست شهرداری منطقه یک همچنین از پاک‌سازی زمین‌های خالی سطح این منطقه خبر داد و گفت: در راستای زیباسازی منظر شهری و رفع نازیبایی‌ها، عملیات پاک‌سازی زمین‌های خالی در دستور کار این منطقه قرار گرفته و به صورت جدی در حال انجام است.

خیاط‌زاده ادامه داد: در این راستا تاکنون زمین‌های خالی زیادی از جمله زمین‌های خالی واقع در خیابان‌های مطهری، شهید طالقانی، گلبازخان، چهارراه قدس (کاظمی) و خیابان چمران پاک‌سازی شده است.

وی افزود: مابقی زمین‌های خالی نیز شناسایی شده‌اند و به ترتیب پاک‌سازی خواهند شد.

سرپرست شهرداری منطقه یک در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقدامات انجام شده در زمینه فضای سبز سطح این منطقه اشاره کرد و گفت: در خردادماه امسال عملیات پاک‌سازی بزرگ‌راه آیت‌الله خامنه‌ای از علف‌های هرز انجام شد.

خیاط‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین کاشت گل‌های فصلی در میادین و پارک‌های سطح منطقه در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز