دکتر علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان:

از کار و تلاش برای حل مشکلات فوتبال در شهرستان‌ها خسته نخواهم شد/ریگان قطب فوتبال ساحلی استان خواهد شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۳:۵۱
کد خبر: ۷۲۴۶۸۱
از کار و تلاش برای حل مشکلات فوتبال در شهرستان‌ها خسته نخواهم شد/ریگان قطب فوتبال ساحلی استان خواهد شد
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: از کار و تلاش برای حل مشکلات فوتبال شهرستان‌ها خسته نخواهم شد تا توان دارم برای توسعه فوتبال و ایجاد عدالت در فوتبال استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در شورای ورزش ریگان با حضور فرماندار،معاون سیاسی امنیتی فرماندار، بخشدار و رییس اداره ورزش و جوانان و شماری از مسئولین محلی برگزار می‌شد، ضمن تشکر از میهمان نوازی و اظهار رضایت به جهت شرکت در این جلسه و آشنا شدن با مشکلات شهرستان ریگان، اظهار داشت: خدمت به مردم خصوصا قشر جوان آن هم در مناطق محروم را برای خود یک توفیق الهی می دانم.

وی افزود: از کار و تلاش برای حل مشکلات فوتبال شهرستان‌ها خسته نخواهم شد تا توان دارم برای توسعه فوتبال و ایجاد عدالت در فوتبال استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

دکتر قرایی با اشاره به اعتقاد عمیقش به مدیریت جهادی که از فرمایشات گهر بار مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: بیشتر مشکلاتی که در خصوص وضعیت فوتبال ریگان ذکر شد، در دایره وظایف هیئت فوتبال استان نیست اما من یک مدیر جهادی هستم و آستین‌ها را بالا زده‌ام که برای حل مشکلات، بیشتر از وظیفه ام بجنگم و سعی می‌کنم با برگزاری جلسات و نشست‌ها با عوامل اقتصادی گوشه‌ای از مشکلات مناطق محروم را با استفاده از ظرفیت‌های محلی و معین‌های اقتصادی، حل کنم.

متولی فوتبال استان ادامه داد: به همین دلیل امشب سفری به فدراسیون دارم تا طی سه روزی که فدراسیون هستم بتوانم مشکلات فوتبال استان را که در این مدت احصا کردم به گوش فدارسیون نشینها برسانم.

دکتر قرایی با بیان این که کارگروه عارضه‌یابی فوتبال استان راه‌اندازی شده و با جدیت فعالیت می‌کند، کرمان گفت: طی جلسات عارضه یابی که تاکنون با نظر کارشناسان داشتیم ، مشکلات مالی بعد از مشکل مدیریتی، فوتبال استان را به سمت تنزل برده است.

دکتر قرایی افزود: اگر مدیران فوتبالی به همراه مقبولیت بین مردم، دانش و آگاهی اقتصادی نیز داشته باشند می‌توانند با یک برنامه ریزی هدفمند و تعیین یک استراتژی ، حداقل مخارج اولیه فوتبال شهرشان را به دست بیاورند.

وی  با تاکید بر تدوین برنامه هدفمند در هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها تصریح کرد: غیرقابل قبول است که رییس هیئت یک شهرستان دغدغه اش ورودی تیمهایش به لیگهای استان باشد و این کمترین و کوچکترین مشکلی است که می‌شود با به روی کار آوردن بنگاههای اقتصادی محلی و کمک خیرین انجام شود.

دکتر قرایی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم چهار فرماندار شرق استان و نماینده محترم و بنده در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد ارگ جدید خصوصا کرمان خودرو و مدیران خودرو ، گوشه ای از بار مشکلات این منطقه را به این بنگاههای اقتصادی بسپاریم .البته لازمه آن این است که با یک برنامه هدفمند جلو برویم که نفع تبلیغاتی این شرکت‌ها هم محفوظ باشد تا آن‌ها هم از کمک به ورزش انگیزه داشته باشند.

وی با بیان این که وظیفه قانونی و شرعی خود می‌دانم، نگاه ویژه ای به مناطق محروم داشته باشم، اظهار داشت: امیدوارم جلسه مجمع نمایندگان هرچه سریعتر در تهران با آقایان بنی اسدی و تقی زاده برگزار گردد تا به لطف خدا بتوانیم کمک‌هایی از این دو صنعت مهم استان برای مناطق محروم بگیریم.

رییس هیات فوتبال استان کرمان افزود: پیشنهاد می‌کنم با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و وجود شنهای روان و بافت اسکلتی محکمی که جوانان ریگانی دارند، این شهر را به عنوان قطب فوتبال ساحلی معرفی و تجهیز کنیم .

دکتر قرایی در پایان خطاب به شهسواری، رییس هیئت فوتبال ریگان گفت : اگر می‌خواهید موفق شوید و دعای خیری پشت سرتان باشد فوتبال را به کوچه پس کوچه‌های شهر و روستا ببرید و چراغ فوتبال را با برگزاری لیگ شهرستان روشن نگه دارید تا با برگزاری مسابقات زیاد هم جوانان بیشتری به ورزش روی بیاورند و هم موجب شکوفایی استعدادهای فوتبالی شویدد و هم تربیت داور و مربی در کنار برگزاری مسابقات داشته باشید. بنده هم به خاطر محرومیت منطقه بیشتر از حد وظیفه پشتیبان شما هستم .

 

به گزارش برنا، این پیشنهاد مورد موافقت فرماندار قرار گرفت و مقرر گردید تجهیز زمین با شهرستان و امکانات ورزشی و تربیت مربی با هیات فوتبال استان باشد و در این مدت ۴ سال مدیریت هیئت فوتبال، ریگان قطب فوتبال ساحلی استان معرفی و شناخته شود. همچنین پیشنهاد شد باتوجه به دارا بودن شهرستان به چند سالن ورزشی سرپوشیده روی فوتسال بانوان هم در ریگان سرمایه گذاری شود و هیئت فوتبال استان امکانات ورزشی و تربیت مربی خانم فوتسال را به عهده بگیرد.

گفتنی است بعد از جلسه دکتر قرایی به رغم گرمای بیش از حد، از تمامی امکانات ورزشی شهر بازدید به عمل آورد.

در این نشست به مشکلات ساختاری و کمبود امکانات و وجود استعدادهای خوب فوتبالی در این شهرستان اذعان شد و فرماندار ریگان که با صحبت‌هایش مشخص بود به ورزش اشراف کامل دارد،  معایب و نواقص فوتبال ریگان را تشریح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز