برخورد دستگاه قضا با مفسدین در هر پست و لباسی قاطع خواهد بود

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۰:۳۴
کد خبر: ۷۲۸۱۱۰
برخورد دستگاه قضا با مفسدین در هر پست و لباسی قاطع خواهد بود
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شهر کرمان گفت: دستگاه قضائی در برخورد با مفسدین در هر پست، مقام و لباسی که باشند از هیچ اقدامی در چارچوب قانون دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد قربانی با اشاره به اینکه جوسازی‌ها و هجمه‌ها علیه قضات انقلابی با هدف تحت فشار قراردان دستگاه قضائی صورت می‌گیرد، گفت: تجربه نشان داده است قضات انقلابی و برخورد کننده با مفاسد همواره در معرض هجمه‌های بی‌اساس از سوی مفسدین قرار می‌گیرند.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شهر کرمان بیان داشت: دستگاه قضائی در برخورد با مفسدین در هر پست، مقام و لباسی که باشند از هیچ اقدامی در چارچوب قانون دریغ نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: قضات علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات مخلصانه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل خواهند کرد و جوسازی‌ها و فرافکنی‌هایی به عزم و اراده این دستگاه در برخورد با فساد و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی خللی وارد نخواهند کرد و با جدیت روند رسیدگی به پرونده‌ها و برخورد بامفسدین تا رسیدن به احقاق حقوق عامه ادامه خواهد داشت.

قربانی از کارکنان قضائی و اداری پرتلاشی که خالصانه برای اجرای قانون و برخورد با فساد تلاش می‌کنند و تحت فشار جوسازی‌های مفسدین قرار نمی‌گیرند، قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز