وینگو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان:

بازی دوشنبه با پرسپولیس قطعی است

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۲:۰۱
کد خبر: ۷۲۹۳۷۳
بازی دوشنبه با پرسپولیس قطعی است
وینگو بگوویچ گفت: بازی دوستانه روز دوشنبه ۲۵ تیر گل گهر با پرسپولیس قطعی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرمربی گل گهر در این خصوص افزود: این دیدار ساعت ۱۷ دوشنبه ۲۵ تیر در ورزشگاه شهید کاظمی تهران برگزار می‌شود تا دو تیم خود را برای حضور در مسابقات محک بزنند.

وی تصریح کرد: ما قبل از شروع لیگ دسته اول به شش بازی دوستانه نیاز داریم که اولین بازی را با جهاد نصر انجام دادیم در بازی دوم مقابل پرسپولیس قرار میکیریم، ۲۷ تیر یک بازی دیگر در تهران برگزار میکنیم و در تاریخ های دوم ، چهارم ، نهم و سیزدهم مرداد چهار بازی دیگر برگزار خواهیم کرد.
بگوویچ در مورد اردوی بدنسازی گل گهر در سیرجان گفت: ما هر آنچه که برای برگزاری یک اردوی خوب نیاز بود را در سیرجان داشتیم و واقعا از برگزاری اردو در سیرجان راضی‌ام.
سرمربی گل گهر تاکید کرد: از نقل و انتقالات راضی ام و باشگاه ضمن حفظ بازیکنان اصلی چند بازیکن خوب را جذب کرده است اما هنوز سه بازیکن در دفاع آخر و دفاع راست و یک مهاجم سرعتی نیاز داریم.
بگوویچ همچنین گفت: برای موفقیت باید در خط دفاع مستحکم عمل کنیم و در خط حمله زهر دار نشان دهیم. ما ۳۴ بازی پیش رو داریم و در لیگ فرسایشی نیاز به ۱۸ بازیکن خوب است تا بتوان فصل را با موفقیت به پایان رساند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز