سرپرست جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان کرمان معرفی شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۳:۲۶
کد خبر: ۷۲۹۹۴۰
سرپرست جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان کرمان معرفی شد
در پی استعفای مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان کرمان، رضا سنجری با حفظ سمت مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی به عنوان سرپرست این دفتر معرفی شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در آئین معارفه سرپرست جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان کرمان افزود: در راستای پیگیری مسائل اقتصادی و سرمایه گذاری، دفتر هماهنگی امور اقتصادی و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری فعال بوده اند و تقسیم کار لازم نیز انجام شده بود که با استعفای مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان، سرپرست این دفتر معرفی شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اشتغال، تولید، محرومیت زدایی و تنظیم بازار از اولویت های دولت به شمار می رود، عنوان کرد: این اولویت ها در استان کرمان نیز باید به صورت جدی دنبال شود.

وی تاکید کرد: فعال کردن سیستم اداری یکی از نیازهای کنونی دستگاه های دولتی است تا کارها و مسائل مربوط به مردم در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گرفته و رفع شوند.

سرپرست استانداری کرمان گفت: تسلط به مقررات و آئین نامه ها، سرعت عمل، وقت گذاشتن برای کارها و برای اتخاذ تصمیمات اجرایی و مشاوره دادن به مراجعان از مواردی است که منجر به  اجرای طرح ها و  ایده های جدید در جامعه می شود.

وی  بر حفظ سلامت کارها و انجام وظیفه و تعهد اداری نیز تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مسئولیت های مدیران در دستگاه های اجرایی این است که افراد رادر حوزه های مطابق با تخصص و علاقه آنها به کار گیرند.

فدائی افزود: هنر مدیریت در این است که افراد در جایگاهی قرار گیرند که بیشترین بازدهی را داشته باشند و از این مسیر، راندمان کاری کارکنان افزایش یابد.

 

نظر شما