سم‌پاشی درختان شهر کرمان با ۸۰۰ لیتر سموم ضد آفت

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۲۹۹۴۱
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان از سم‌پاشی درختان شهر با 797 لیتر از انواع سموم به منظور جلوگیری از آفات خبر داد.

ایمان سیف‌الهی ضمن اعلام این خبر به برنا گفت: در ادامه‌ی سم‌پاشی‌های فصلی و مطابق برنامه‌ریزی‌های سالانه، بعداز سم‌پاشی زمستانی، سم‌پاشی تابستانی با هدف مقابله و مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه درختان و فضای سبز در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای داشتن فضای سبز و درختانی شاداب، عملیات سم‌پاشی مطابق استاندارد و با کم‌ترین حد ممکنه سم و با رعایت کامل اصول فنی، توسط اکیپ‌های این سازمان در حال انجام است.

سیف‌الهی گفت: سم‌پاشی با هدف دفع آفات نباتی و مبارزه با بیماری‌های گیاهی برای جلوگیری از طغیان شته‌ها، تغییر شکل اندام درختان، اختلال در امر فتوسنتز، انتقال بیماری‌های ویروسی و...اجرا می‌شود.

وی افزود: در سه ماهه اول سال جاری 797 لیتر از انواع سموم شامل دیازینون، پروبازیت،السی لکرورمی و توباس جهت مبارزه با آفات و بیماری‌های درختان شامل کنه، شته، انواع شپشک،سوسک برگ‌خوار نارون و ... استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان هم چنین از انجام عملیات هرس و حذف پاجوش بیش از 7300 اصله درخت  و درختچه در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز