ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان کرمان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۰۷:۵۱
کد خبر: ۷۳۰۸۶۳
ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان کرمان برگزار شد
چهارمین ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمان در سال ۹۷ و با موضوع ازدواج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون عمرانی فرماندار شهرستان کرمان در این جلسه گفت: امروزه یکی از دغدغه های دولت  ساماندهی امورجوانان در حوزه های مختلف است.

علی سلاجقه افزود: ازدواج و اشتغال جوانان دو مقوله بسیار مهم هستند که دولت در این زمینه کارهای خیلی خوبی انجام داده و به منظور تحقق این دو مهم، در بخش مناطق شهری و روستایی تسهیلات مناسبی اعطا کرده است.

وی تصریح کرد: پی گیری واگذاری یکی از بناهای تاریخی شهر پس از بازسازی به سمن سرای جوانان و همچنین نامگذاری یکی از بوستان ها یا خیابان های شهر به اسم "جوان" را در دستور کار قرار فرمانداری دارد.

در ادامه دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمان اظهار داشت: طی ٥ ستاد برگزار شده از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، ٢١ دستور کار به تصویب رسید که میانگین ٤ مصوبه در هر جلسه است.

منصور دامغانی اضافه کرد: از این تعداد ٤مصوبه به صورت مستقیم در حوزه ورزش و جوانان بود که خوشبختانه همه آن اجرایی شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع، انتظار می رود دستگاه های متولی گزارش عملکرد خود را در حوزه جوانان به دبیرخانه ستاد ساماندهی امورجوانان ارسال نمایند.

وی یادآور شد: کلیه مصوبات و وضعیت اجرای آن ها طبق مستندات به وزرات ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی امور جوانان جهت ارزیابی، به نام همان دستگاه ارسال می شود و اینگونه نیست که جز عملکرد ورزش و جوانان بیاید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان ادامه داد: از مهمترین مصوبات این ستاد می توان به در اختیار قرار دادن یکی از خانه های تاریخی شهر کرمان پس از بازسازی ویژه سمن سرای جوانان اشاره کرد که این مهم در جلسه ٩٦/١٢/٢١ به تصویب رسید.

دامغانی اضافه کرد: امیدوارم جناب فرماندار دستورات لازم را مبذول فرمایند، تا سمن های شهرستان در حوزه جوانان به زودی دارای مکانی در خور و شان جوانان، جهت پیشبرد اهداف و برنامه های خود در چارچوب اساسنامه ها شوند.

نظر شما