۴۴۲ عملیات توسط آتش‌نشانان کرمانی انجام شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۲:۰۲
کد خبر: ۷۳۲۷۲۰
۴۴۲ عملیات توسط آتش‌نشانان کرمانی انجام شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام 176 مورد عملیات اطفای حریق و 266 مورد عملیات امداد و نجات در شهر کرمان در تیر ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی عسکری با بیان اینکه در تیر ماه امسال در مجموع 176 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است، افزود: از این تعداد 74 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 28 مورد مربوط به وسایل نقلیه، 34 مورد مربوط به منازل مسکونی،21 مورد مربوط به جنگل و درختان، هفت مورد مراکز دولتی، 10مورد مراکز تجاری و دو مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.

وی همچنین به انجام 266 مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و گفت: از این تعداد 41 مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده،  112 مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیرسمی، 31 مورد چیدن حلقه و قفل، 38 مورد امداد آسانسور، 25 مورد امداد تصادفات خودرویی، سه مورد سقوط از ارتفاع، دو مورد امداد و نجات سقوط در چاه و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: در مجموع عملیات یاد شده 135 نفر از شهروندان نجات یافتند، 44  نفر مجروح شدند و متاسفانه شش نفر فوت کردند.

عسکری خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد 381  نفر از شهروندان و دانش‌آموزان آموزش‌های آتش‌نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز