دکتر امیری‌خراسانی:

بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا می‌تواند، شروع خوبی برای المپیک ۲۰۲۰ باشد

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۵:۱۷
کد خبر: ۷۳۳۳۹۱
بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا می‌تواند، شروع خوبی برای المپیک ۲۰۲۰ باشد
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بازی های 2018 جاکارتا برای استان کرمان مهم است، چرا که می تواند، شروع خوبی برای المپیک 2020 باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدتقی امیری خراسانی، در مراسم تجلیل از قهرمانان، مقام آوران و پیشکسوتان تنیس روی میز هم، به موفقیت‌های حاصله هیئت تنیس روی میز استان کرمان اشاره کرد و گفت: نتایجی که از هیئت تنیس روی میز استان خارج می شود، نتیجه دلسوزی و زحمات پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران، داوران و ... است.

وی سال پیش رو را از دو منظر دارای اهمیت خواند و افزود: امسال سالی خاص از دو نظر هست، یکی از نظر وضعیت اقتصادی که همه به نوعی درگیر این قضیه هستند و امیدواریم شرایط بهبود یابد و بحث دوم مربوط به رقابت های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتاست.

امیری خراسانی با اعلام اینکه از 25 همین ماه رقابت های 2018 جاکارتای اندونزی آغاز می شود، ابراز امیدواری کرد: امسال بتوانیم یکی از کاروان های خوب ورزشی را در بازی های آسیایی و پاراآسیایی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: بازی های 2018 جاکارتا برای استان کرمان مهم است، چرا که می تواند، شروع خوبی برای المپیک 2020 باشد.
امیری خراسانی با بیان اینکه همیشه در پاراالمپیک کاروان ورزشی استان کرمان زبانزد بوده است، یادآور شد: امیدواریم بعد از سال ها نمایندگان خاص و خوبی در المپیک داشته باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز