سرپرست استانداری کرمان عنوان کرد:

عزم جدی دولت برای حمایت از کارآفرینان در راستای ایجاد اشتغال در استان کرمان

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۶:۰۹
کد خبر: ۷۳۴۴۶۵
عزم جدی دولت برای حمایت از کارآفرینان در راستای ایجاد اشتغال در استان کرمان
سرپرست استانداری کرمان گفت: استانداری کرمان با ایجاد پنجره واحد اقتصادی گام های مفیدی برای حل مشکلات کارآفرینان برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان کرمان با اشاره به دو هدف عمده تحلیل از کارآفرینان برتر، افزود: قدردانی و تجلیل از کارآفرینانی که با ایده های نو و خلاق خود شرایط اقتصادی را متحول کرده اند؛ اولین هدف مدنظر است که بایستی بدان توجه شود.

وی اظهار داشت: هدف دوم از برگزاری جشنواره تجلیل از کارآفرینان، ایجاد زمینه مناسب برای انتقال تجارب، ایده ها، راه و روش کارآفرینی به دیگران است که علیرغم ذاتی بودن بخشی از کارآفرینی، با آموزش تجربه ها می توانیم به تربیت افراد کارآفرین دیگر موفق باشیم.

فدائی با تاکید براینکه طبیعی است که کارآفرینان و دولت به صورت متقابل انتظاراتی از یکدیگر داشته باشند، افزود: انتظار کارآفرینان بیشتر در زمینه حمایت و فراهم کردن فضا برای سرمایه گذاری است و ما با ایجاد پنجره واحد اقتصادی تلاش کرده ایم به بخشی از مطالبات کارآفرینان در سطح استان پاسخ بدهیم.

سرپرست استانداری کرمان در ادامه با اشاره به انتظار مسئولین دولتی از کارآفرینان، گفت: دولت از کارآفرینان انتظار دارد تا ایجاد شغل را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و استانداری کرمان نیز آمادگی لازم را دارد تا در صورتی که کارفرمایان و سرمایه گذاران، درخواست هایی مبنی بر حمایت بلحاظ امکانات و تسهیلات داشته باشند؛ اقدامات لازم را انجام دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز