جزئیات فوت مامور اداره محیط زیست شهرستان قلعه گنج

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۲:۲۱
کد خبر: ۷۳۵۲۴۴
جزئیات فوت مامور اداره محیط زیست شهرستان قلعه گنج
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در تشریح جزئیات فوت مهدی احمدی نیک مامور اداره حفاظت محیط زیست قلعه گنج حین ماموریت در سانحه رانندگی گفت: شکارچی به اتهام حمل سلاح غیرمجاز و شکار غیرمجاز بازداشت و خودروی وی نیز توقیف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سجاد افشارمنش جزئیات فوت مهدی احمدی نیک مامور اداره حفاظت محیط زیست قلعه گنج حین ماموریت در سانحه رانندگی را تشریح و بیان کرد: شکارچی به اتهام حمل سلاح غیرمجاز و شکار غیرمجاز بازداشت و خودروی وی نیز توقیف شده است

وی اظهار داشت: پس از دریافت گزارش یک شکار غیرقانونی به اداره حفاظت محیط زیست قلعه‌گنج، بلافاصله یک تیم برای بررسی موضوع به روستای برجک در منطقه سرتک اعزام می‌شود.

دادستان قلعه گنج ادامه داد: تیم محیطبانی در منطقه حفاظت شده سرتک با شکارچی غیر مجاز روبه رو شده و شروع به عملیات تعقیب و گریز می‌کنند که در این عملیات خودروی اداره محیط بانی شهرستان با یک تپه شنی برخورد و راننده خودرو فوت می‌کند.

این مقام قضائی در شهرستان قلعه گنج خاطرنشان ساخت: پیکر مامور اداره حفاظت محیط زیست برای بررسی بیشتر و علت فوت به پزشکی قانونی انتقال داده شده است و شکارچی به اتهام حمل سلاح غیرمجاز و شکار غیرمجاز بازداشت و خودروی وی نیز توقیف شده است.

وی در پایان گفت: پرونده متهم در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در حال رسیدگی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز