درخشش تیم فوتبال ساحلی کرمان در اولین حضور کشوری

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۳:۲۸
کد خبر: ۷۳۵۳۳۰
درخشش تیم فوتبال ساحلی کرمان در اولین حضور کشوری
تیم فوتبال ساحلی کرمان که اولین دوره حضورش در رقابت‌های کشوری را تجربه می‌کرد، توانست با ثبت دو پیروزی و یک شکست به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ تیم فوتبال ساحلی شهدای باقدرت کرمان، در مرحله گروهی و رده سنی امید با تیم‌های گلساپوش یزد، شهرداری بندرعباس و باهو دشتیاری چابهار هم گروه شد. امیدهای ساحلی کرمان با نتیجه 9 بر 7 تیم باهو دشتیاری چابهار را از پیش رو بردارند. شهدای باقدرت در بازی بعد برابر قهرمان کشور و میزبان رقابت‌ها صف‌آرایی کرد که با نتیجه هفت بر صفر مغلوب این تیم شد که از حضور چندین ملی‌پوش در ترکیب خود سود می‌برد. تیم کرمان در گام آخر مرحله گروهی توانست با تیجه 5 بر سه شهرداری بندعباس را شکست دهد و جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند که تیم بندری نیز چند ملی‌پوش در ترکیب خود داشت. تیم کرمان در گروه سوم به میزبانی استان یزد به رقابت پرداخت و توانست به جمع هشت تیم برتر کشور صعود کند.

بازیکنان تیم ساحلی شهدای باقدرت کرمان عبارتند از علی‌اکبر مهدوی، امیرحسین بلوچ، آیت صالحی، میتن حاج‌اکبری، فرید عبداللهی، عباس گنویی‌زاده، بنیامین مومنی، سعید سلطانی‌نژاد، امین محمدی، محمد جابری و محمد محمدی. هدایت این تیم را نیز ماشاا... قاسم‌زاده برعهده داشت.

گفتنی است برای اولین بار در تاریخ هیئت فوتبال استان کرمان چنین تیمی به مسابقات کشوری اعزم شد که توانست خوب هم بدرخشد. این تیم در زمینی که با رایزنی دکتر قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان با شهرداری کرمان آماده شده بود، تمرینات خود را انجام می‌داد و برای این مسابقات مهیا می‌شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز