مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان:

مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی غیر فعال استان لغو می شود

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۵:۲۶
کد خبر: ۷۳۵۶۰۰
مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی غیر فعال استان لغو می شود
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از لغو مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی غیر فعال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "غلامرضا فرخی" با اشاره به اینکه تاکنون270 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان کرمان راه اندازی شده است، افزود: بالابردن کیفیت ارائه خدمات در اقامتگاه های بوم گردی طبق استانداردهای موجود یکی از اولویت های این اداره کل در سالجاری است.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران اقامتگاه های بوم گردی در دستور کار است، اظهار کرد: این دوره های آموزشی که شامل دوره های مقدماتی و پیشرفته می شود با حضور اساتید خبره کشوری برپا می گردند.

فرخی با اشاره به اینکه مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی غیر فعال استان کرمان لغو می شود، تصریح کرد: در صورتیکه این اقامتگاه ها از تسهیلات بانکی بهره مند شده باشند باید این تسهیلات را با نرخ سود بالاتر به بانکهای عامل بازگردانند.

وی در ادامه به شناسایی و معرفی اقامتگاه هایی که در فهرست غذایی خود از محصولات ارگانیک و طبیعی

استفاده کرده باشند، اشاره و خاطرنشان کرد: این اقامتگاه ها که به اجرای طرح گردشگری سلامت در بین اقامتگاه های بوم گردی کمک کنند توسط سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان "اقامتگاه سالم" معرفی می شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز