دبیر هیئت فوتبال استان کرمان:

لیگ فوتسال نونهالان استان به زودی آغاز می‌شود/صعود تیم نونهالان سامان ارزوییه به لیگ برتر فوتسال کشور

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۵:۳۴
کد خبر: ۷۳۶۱۸۸
لیگ فوتسال نونهالان استان به زودی آغاز می‌شود/صعود تیم نونهالان سامان ارزوییه به لیگ برتر فوتسال کشور
دبیر هیئت فوتبال استان کرمان گفت: لیگ فوتسال نونهالان استان با شرکت 18 تیم از سراسر استان به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جواد یزدپور در جمع سرپرستان تیم‌های فوتسال نونهالان سراسر استان اظهار داشت: در سالیان گذشته متاسفانه فوتسال استان سیر نزولی داشته است و از آن جایگاه قابل احترام در سطح کشور به رده‌های پایین‌تر سقوط کرده است.

او ادامه داد: به همین جهت در دور جدید مدیریت هیئت فوتبال استان با تمام توان به دنبال احیای آن جایگاه هستیم.

یزدپور با تاکید بر نگاه ویژه هیئت فوتیال استان بر پیشرفت فوتسال تصریح کرد: در سفری که به اتفاق آقای دکتر قرایی، ریاست محترم هیئت فوتبال استان به تهران داشتیم، نشست‌هایی جداگانه با آقایان کفاشیان، رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور و سلیمانی دبیر این سازمان داشتیم که نتایج خوبی حاصل شد.

او افزود: نتیجه این دیدارها جذب دو سهمیه لیگ دو فوتسال، دو سهمیه لیگ دسته سه فوتسال، یک سهمیه در رده‌های سنی برای بانوان و یکی هم برای آقایان بود.

دبیر هیئت فوتیال استان کرمان با بیان اینکه استان وسیع کرمان پتانسیل خوبی در فوتسال دارد، عنوان کرد: یکی از سهمیه‌های جذب شده در لیگ دو برای فولاد سیرجان ایرانیان (فولاد بردسیر) در نظر گرفته شد و یکی از سهمیه‌های لیگ دسته دو هم به شهرستان ریگان رفت.

یزدپور اضافه کرد: تیم راستین سوله کرمان هم به جمع شش تیم پایانی لیگ یک فوتسال امید کشور راه یافته است که امیدوارم در جمع شش تیم نیز بتوانند نتیجه بگیرند.

او با اشاره به درخشش تیم فوتبال ساحلی کرمان در کشور بیان کرد: برای اولین بار در رده سنی امید با حمایت آقای دکتر قرایی، تیمی را راهی مسابقات کردیم که این تیم در اولین دوره حضورش در مسابقات کشوری توانست به جمع هشت تیم پایانی برسد که جا دارد از آقای حسن‌زاده تشکر ویژه داشته باشم.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمان ادامه داد: این تیم با رقبای قدرتمندی چون یزد و بندر عباس که از حضور بازیکنان ملی پوش سود می‌بردند، هم گروه بود.

یزدپور بر برگزاری لیگ‌های فوتبال و فوتسال استان تاکید و عنوان کرد: لیگ فوتسال نونهالان استان با شرکت 18 تیم از سراسر استان از تاریخ 14 مرداد به میزبانی شهرستان کرمان آغاز می‌شود.

او افزود: این لیگ با همکاری کمیته جوانان هسئت فوتبال استان، معاونت ورزش و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد که جا دارد از آقای میرزاحسینی، قدردانی کنم.

پزدپور در ادامه از صعود تیم نونهالان سامان ارزوییه به لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد و گفت: باشگاه سامان ارزوییه مدتی است که راه‌اندازی شده و در بحث فوتسال به موفقیت‌های خوبی دست یافته است.

او اضافه کرد: بنای هیئت فوتیال استان حمایت از همه نهادها، ارگان‌ها و اشخاصی است که به عرصه تیم‌داری حرفه‌ای ورود می‌کنند، است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز