مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

بهره ‌برداری از ۲۰۵ کلاس درس خیرساز در استان کرمان

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۵۶:۴۶
کد خبر: ۷۳۶۲۶۱
بهره ‌برداری از ۲۰۵ کلاس درس خیرساز در استان کرمان
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که امروز ۲۱ پروژه با ۲۰۵ کلاس درس که توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: آموزش و پرورش برای انجام ماموریت‌های خود نیازمند مشارکت عموم مردم است.
 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری‌نسب در بازدید بطحایی وزیر آموزش و پرورش از مجتمع آموزشی 72 کلاسه خیرساز حاج ماشاالله زنگی‌آبادی در جمع مردم زنگی‌آباد، اظهارداشت: امروز مفتخریم که در شهر حاج یونس زنگی‌آبادی میزبان وزیر آموزش و پرورش هستیم.

وی با اشاره به اهمیت ساخت مدرسه و ورود در این امر خداپسندانه و فرهنگی توسط خیران مدرسه ساز، گفت: ساخت مدرسه ایجاد زیرساخت برای امور فرهنگی است و امروز خیران مدرسه‌ساز راه شهدا را ادامه می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که با مشارکت خیران و با همکاری آموزش و پرورش حدود 500 کلاس درس توسط خیران مدرسه‌ساز در استان احداث شده است، افزود: امروز و با حضور وزیر آموزش و پرورش 21 پروژه با 205 کلاس درس که توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این که 35 پروژه شامل 360 کلاس درس نیز ابتدای سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش می‌شود، گفت: آموزش و پرورش برای انجام ماموریت‌های خود نیازمند مشارکت عموم مردم و همه دستگاه‌های اداری است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز