فرخی عنوان کرد:

تجدید چاپ۵۰۰ هزار برگ اقلام تبلیغاتی معرفی جاذبه های استان کرمان

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۷:۳۵
کد خبر: ۷۳۶۲۷۱
تجدید چاپ۵۰۰ هزار برگ اقلام تبلیغاتی معرفی جاذبه های استان کرمان
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از تجدید چاپ بیش از 500 هزار برگ اقلام تبلیغاتی جهت معرفی استان و جاذبه‌های گردشگری شهرستانها خبر داد و گفت: در حال حاضر کلیه اقلام و نیازهای تبلیغاتی استان کرمان در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهیه و تکمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "غلامرضا فرخی" با اشاره به پایان مراحل چاپ بیش از 500 هزار برگ اقلام تبلیغاتی، افزود: این اقلام شامل نقشه گردشگری شهرستانها، کتابچه راهنمای گردشگران، بروشور و کتاب نفیس معرفی جاذبه های باستانشناسی، گردشگری و صنایع دستی و غیره می باشند.

وی اظهار کرد: این اقلام که به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمان می پردازند در تمامی شهرستان‌های این استان توزیع می شود تا در اختیار مسافران و گردشگران قرار گیرد.

فرخی تصریح کرد: 700 متر مربع بنر تبلیغاتی نیز برای معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری استان کرمان نیز در سطح شهرستانها نصب می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه اقلام و نیازهای تبلیغاتی استان کرمان در حوزه های مختلف

 میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تهیه و تکمیل شده است، افزود: خوشبختانه تا پیش از افزایش قیمت کاغذ تمامی اقلام تبلیغاتی استان در حوزه گردشگری تهیه شده و تا پایان سالجاری نیازی به تجدید چاپ این اقلام وجود ندارد.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به حضور این استان در نمایشگاه گردشگری مشهد در تاریخ 7 شهریورماه جاری اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت در نمایشگاههای گردشگری داخل و خار ج از کشور در دستور کار قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز