مجتبی مولایی، مربی و تحلیل‌گر فوتبال:

مس کرمان را یکی از گزینه‌های جدی صعود به لیگ برتر می‌دانم/ مدیران باشگاه مس کرمان در نقل‌و انتقالات عملکرد عالی و خوبی داشته‌اند

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۷:۲۲
کد خبر: ۷۳۷۱۶۷
مس کرمان را یکی از گزینه‌های جدی صعود به لیگ برتر می‌دانم/ مدیران باشگاه مس کرمان در نقل‌و انتقالات عملکرد عالی و خوبی داشته‌اند
یک مربی و تحلیل‌گر فوتبال گفت: مس کرمان را یکی از گزینه‌های جدی صعود به لیگ برتر می‌دانم چرا که هم کادر فنی این تیم و هم بازیکنانش با وسواس خاصی انتخاب شده‌اند و تجربه، دانش فنی و انگیزه در این تیم موج می‌زند.

مجتبی مولایی در گفت‌وگو با برنا در خصوص تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان اظهار داشت: با توجه به این که ما یک بازی دوستانه که به طور رسمی برگزار شد با مس کرمان داشتیم، کادر فنی و بازیکنان این تیم را بسیار خوب دیدم.

او ادامه داد: بنده مس کرمان را یکی از گزینه‌های جدی صعود به لیگ برتر می‌دانم. هم آقای دست‌نشان که سرمربی این تیم است و هم کمک‌هایی که ایشان داشتند و در کادر فنی حضور دارند از نظر تجربی و فنی در سطح قابل قبولی قرار دارند.

ملایی با اشاره به بازی شناور و روان مس کرمان تصریح کرد: هم کادر فنی مس کرمان کادر خوبی است و هم بازیکنان با تجربه در ترکیب این تیم حاضرند و هم  جوانان شایسته و این سه عنصر در بازی مس کرمان تاثیر فوق‌العاده‌ای گذاشته و باعث شده این تیم روان و روبه جلو بازی کند.

او افزود: همچنین انگیزه صعود به لیگ برتر هم در وجود این تیم دیده می‌شد. این تیم در پایان فصل می‌تواند به دسته بالاتر صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال علوم پزشکی کرمان که چندی پیش با مس کرمان یک دیدار دوستانه برگزار کرد، خاطرنشان ساخت: مدیران باشگاه مس کرمان در فصل نقل‌و انتقالات عملکرد عالی و خوبی داشته‌اند و تواستند با جذب بازیکنان موثر، تیمی قوی و یک دست بسازند.

او ضافه کرد: در بازی تیمم برابر مس کرمان دیدم که مس حتی در بعضی پست‌ها با ترافیک بازیکن کاربلد مواجه است.

مولایی با اشاره به مدیریت دکتر قرایی در هیئت فوتبال استان کرمان و باشگاه مس کرمان گفت: امسال مدیریت باشگاه مس کرمان تغییر کرده و آقای دکتر قرایی این مسئولیت را پذیرفته‌اند. من این حضور ایشان در راس هرم مدریتی فوتبال استان و باشگاه مس کرمان را به فال نیک می‌گیرم چرا قبلا که همیشه ما این ضربه را خورده بودیم که باشگاه مس کرمان و هیئت فوتبال، هم سو و هم‌راستا پیش نمی‌رفتند ولی خوشبختانه با انتخاب ایشان به عنوان مدیرعامل شاهد آینده خوبی برای ورزش صنعت مس و فوتبال استان خواهیم بود.

او در پایان اظهار داشــت: با انسجامی که در مس کرمان ایجاد شده، بر این باور هستم که این تیم می‎تواند در لیگ یک فوتبال مقتدرانه ظاهر شود.

 

نظر شما