پیام مدیرکل ورزش و جوانان به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۳۸۳۴۳
پیام مدیرکل ورزش و جوانان به مناسبت روز خبرنگار
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، فرارسیدن روز خبرنگار را به صاحبان قلم‌های حق‌نویس و عدالت‌نگار تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام دکتر امیری‌خراسانی به شرح زیر است:

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

هفدهم مرداد، روز خبرنگار و روز بزرگداشت انسان‌های وظیفه‌شناس و سخت‌کوش است. طلایه‌داران عرصه خبر که با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، امواج پرتلاطم آگاهی‌بخش را در می‌نوردند تا به ساحل حق‌طلبی برسند.

امروز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم و آگاهی است، آنان که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش‌اند. کسانی که پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند و این گوهر گرانمایه را با ثمن بی‌مایه اربابان رسانه‌های زر و زور معامله نمی‌کنند و به انحصارطلبان رسانه‌ای جهان اثبات کرده‌اند که صدای حق و حقیقت هیچگاه خاموش‌شدنی نیست.

با درودی دوباره بر ساحت مقدس قلم و اصحاب آن، ۱۷ مرداد که به نام «روز خبرنگار» مزین شده است را به تمام عدالت‌نگاران و حق‌نویسان ایران اسلامی تبریک می‌گویم و یاد و خاطره شهدای رسانه، از شهید حسن باقری تا شهید محمود صارمی را بزرگ و گرامی می‌دارم.

لازم می دانم به عنوان یکی از خادمان عرصه فرهنگی و ورزش، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی و ورزشی که در انعکاس اخبار و دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال، در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی و ورزشی جامعه، موفق و مؤید باشید.

محمدتقی امیری خراسانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز