دبیر هیئت فوتبال استان کرمان:

استان کرمان چهار نماینده در لیگ دسته دو کشور دارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۶:۱۹
کد خبر: ۷۴۰۰۸۳
استان کرمان چهار نماینده در لیگ دسته دو کشور دارد
دبیر هیئت فوتبال استان کرمان از حضور چهار نماینده از استان کرمان در لیگ دسته دو فوتبال کشور خبر داد.

جواد یزدپور با اعلام این خبر به برنا گفت: تیم‌های آرمان‌گهر سیرجان، شهرداری بم، مس شهربابک و مس نوین کرمان در رقابت‌های لیگ دسته دو کشور به نمایندگی از استان کرمان حضور خواهند یافت.

او ادامه داد: شروع مسابقات لیگ دسته دو کشور از 17 و 18 شهریور ماه خواهد بود و زمان نقل‌وانتقالات برای تیم‌های حاضر در این لیگ هم 10 مهر ماه به پایان می‌رسد.

یزدپور افزود: جلسه قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته دو ساعت 14 و سی دقیقه روز چهارشنبه 24 مردادماه در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: قرعه‌کشی مرحله دوم جام حذفی هم در همان روز چهارشنبه 24 مرداد برگزار خواهد شد.

یزدپور تصریح کرد: مرحله دوم جام حذفی با حضور تیم‌های قهرمان استان‌ها، تیم‌های صعودکننده از مرحله اول جام حذفی و آن دسته از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دو که در مهلت مقرر نسبت به اعلام حضور در جام حذفی اقدام کرده بودند، برگزار می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمان ادامه داد: باشگاه مس شهربابک با حمایت و هماهنگی هیئت فوتبال استان با خرید امتیاز یک تیم لیگ دویی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد. تیم آرمان گهر سیرجان هم سال گذشته با نام جهادنصر سیرجان از لیگ دسته سه به دسته بالاتر آمد.

یزدپور افزود: تیم‌های مس نوین و شهرداری بم هم که سال گذشته در این لیگ حضور داشته‌اند.

او در پایان گفت: برای هر چهار نماینده استان کرمان در رقابت‌های لیگ دسته دو کشور آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در این مسابقات خوش بدرخشند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز