سرپرست استانداری کرمان خواستار شد:

واحدهای تولیدی و بسته بندی مواد غذایی غیربهداشتی تعطیل شوند

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۸:۵۵
کد خبر: ۷۴۰۵۱۳
واحدهای تولیدی و بسته بندی مواد غذایی غیربهداشتی تعطیل شوند
سرپرست استانداری کرمان ضمن بررسی مسائل و مشکلات چند واحد صنعتی استان، گفت: نظارت بر واحدهای بسته بندی که با امنیت غذایی مردم سر و کار دارد، باید طبق قوانین و آیین نامه ها به طور جد انجام شود و نباید هیچگونه کوتاهی از سوی سازمان های مربوطه صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی  در هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مسائل و مشکلات چند واحد صنعتی استان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی در این جلسه با اشاره به مشکلات دو واحد بسته بندی مرغ، ماهی، میگو و گوشت با اداره کل دامپزشکی در خصوص مخالفت با توزیع محصولات تولیدی، یادآور شد: نظارت بر واحدهای بسته بندی که با امنیت غذایی مردم سر و کار دارد، باید طبق قوانین و آیین نامه ها به طور جد انجام شود و نباید هیچگونه کوتاهی از سوی سازمان های مربوطه صورت پذیرد.

سرپرست استانداری کرمان با تاکید براینکه محصولاتی غذایی که از خارج از استان وارد می شود، باید طی یک مکانیزم از سوی اداره کل دامپزشکی استان مورد بررسی و کنترل قرار گیرند، تصریح کرد: واحدهای تولیدی و بسته بندی مواد غذایی غیربهداشتی باید تعطیل شوند.

فدائی خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد هیچ کدام از واحدهای تولیدی و بسته بندی موادغذایی غیربهداشتی در استان به کار خود ادامه دهند بلکه از سازمان جهاد کشاورزی انتظار می رود با صدور مجوز به واحدهای ذیصلاح، سطح کم و کیفی این واحدها را افزایش دهند

وی در خصوص مشکل عدم تقسیط تسهیلات دریافتی از سوی بانک سپه به یک واحد مرغداری در بخش نگار، گفت: در حضور اصحاب رسانه و مطبوعات اعلام می کنم اگر مدیران بانک های استان برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی اختیارات لازم را داشتند و از آن استفاده نکردند و این موضوع در دیدار با جلسات با مدیران عامل بانک های کشور مشخص شد، با مدیر استانی به شدت برخورد خواهد شد.

سرپرست استانداری کرمان افزود: در خصوص بدهی های واحد تولیدی قارچ به بانک کشاورزی، اتاق بازرگانی به پرونده این واحد را به طور دقیق طی یک هفته بررسی کند و نتیجه را به استانداری اعلام نماید تا تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز