مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

افزایش تعداد ورزشکاران اعزامی استان به رقابت‌‌های آسیایی، نشان از پتانسیل بالای کرمان دارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۸:۲۰
کد خبر: ۷۴۰۷۶۲
افزایش تعداد ورزشکاران اعزامی استان به رقابت‌‌های آسیایی، نشان از پتانسیل بالای کرمان دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: افزایش تعداد ورزشکاران اعزامی استان به رقابت‌‌های آسیایی، نشان از پتانسیل بالای کرمان دارد. این دور شاهد حضور 12 نماینده کرمان در رقابت‌های آسیایی جاکارتا هستیم این در حالیست که در دوره قبل فقط 4 نماینده داشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی، در مجمع سالانه هیئت دوچرخه سواری که به عنوان رییس مجمع حضور داشت، با تبریک آغاز هفته ی ازدواج، در این روز که سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) است، برای جوانان آرزوی سلامتی و خوشبختی کرد.

وی استارت های اولیه مجمع را از اردیبهشت ماه سال گذشته عنوان کرد و گفت: به لطف خدا و تلاش های اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان و تمام مجموعه ای که در کنار وی هستند، تاکنون اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

امیری خراسانی تأکید کرد: نیاز نیست اتفاقات خوب را بازگو کرد، همیشه عملکرد خوب خودش دیده می شود.

وی برگزاری تور دوچرخه سواری قلعه گنج را از جمله ی اقدامات خوب انجام شده در کارنامه ی هیئت دوچرخه سورای استان دانست و افزود: خوشبختانه طی سال گذشته شاهد تمرینات دوچرخه سواران همانند گذشته های دور در محور هفت باغ کرمان هستیم که این نشانه زنده شدن دوچرخه سواری در استانی هست که خودش مهد دوچرخه سواریست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، زنگی آبادی و حیدری را از مهمترین افتخارات استان کرمان در رشته ی دوچرخه سواری اعلام و تصریح کرد: چرا باید با وجود این افتخارات دوچرخه سواری، کرمان در این وضعیت افت باشد البته این را هم باید گفت، خوشبختانه امروز این وضعیت جلو رفته و ما در حال پیشرفت هستیم.

امیری خراسانی با اشاره به سند توسعه ورزش قهرمانی یادآور شد: 31 تیر ماه 96 با حضور وزیر از این سند رونمایی کردیم و در این راستا، هیچ بند مطرح شده در سند را لغو نکرده ایم، بلکه آن را تکمیل تر کرده ایم.

وی بیان داشت: امروز خداوند را شاکریم، در راستای اجرای این سند، شاهد حضور 12 نماینده کرمان در رقابت های آسیایی جاکارتا هستیم این در حالیست که در دوره قبل فقط 4 نماینده داشتیم.

امیری خراسانی با بیان این که این حضور نشان از پتانسیل بالای استان کرمان اعلام دارد، گفت: برنامه ریزی ویژه برای رشته های ورزشی مدال آور در المپیک 2020 و 2024 در دستور کار است.

وی گفت: دوچرخه سواری، سنگ نوردی، کاراته و ... از جمله ی رشته هایی هستند که باید انرژی خود را بر کار بیشتر روی آنها بگذاریم، البته این در حالیست که همه رشته ها و همه ی هیئت ها مهم هستند.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش از رییس هیئت دوچرخه سورای استان خواست: برای ارتقاء ورزش دوچرخه سورای در شهرستان ها، جلسات با معین های اقتصادی در شهرستان هایی مانند رفسنجان، شهربابک، بم و ... که دارای بنگاه های اقتصادی هستند، را در دستور کار قرار دهد.

وی با تأکید بر کمک های ویژه به ورزش بانوان افزود: طی سال های گذشته، این کار انجام شده، امسال هم قول می دهیم به صورت ویژه به این حوزه نگاه کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز