ضربه سنگین دستگاه قضائی و سربازان گمنام امام زمان(عج)به انبارهای احتکار کالا در جنوب و شرق استان کرمان

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۸:۲۴
کد خبر: ۷۴۱۰۰۱
ضربه سنگین دستگاه قضائی و سربازان گمنام امام زمان(عج)به انبارهای احتکار کالا در جنوب و شرق استان کرمان
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت:طی یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی در اداره کل اطلاعات استان و با محوریت دادستان های جنوب و شرق استان کرمان، 11انبار بزرگ احتکار کالا در جنوب وشرق استان کرمان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری ارزش ریالی کالاهای مکشوفه شامگاه و عصر روز گذشته را میلیاردها ریال برآورد کرد و افزود:در راستای منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)،عزم دستگاه قضائی در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی است وهیچ نقطه ای در استان کرمان برای سودجویان ومخلان نظام اقتصادی امن نخواهد بود.

کشف بیش از 10هزار قلم کالای احتکاری در رودبار جنوب

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت:شامگاه گذشته در راستای مبارزه بی امان با محتکران و مخلان نظام اقتصادی کشور،مجموعا بیش از ده هزار قلم کالای احتکاری  از سه انبار در یک منزل مسکونی در این شهرستان کشف شد.

 حامد عمرانی اظهار داشت: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان عج مبنی بر احتکار لوازم خانگی در سه انبار در یک منزل مسکونی بلافاصله موضوع در دستور کار دادستان رودبار جنوب قرار گرفت و با حضور میدانی در صحنه دستور فک قفل درب های انبار های خانگی صادر گردید.

دادستان رودبار جنوب افزود: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام چنین اموری را تحت کنترل و رصد قرار داده و هرگز به سوء استفاده گران و مخلان نظام اقتصادی اجازه ادامه این اقدامات را نخواهد داد.

وی تصریح کرد:با توجه به اهمیت موضوع و در راستای طرح مبارزه با محتکران مخلان نظام اقتصادی  کشور تیمی متشکل از فرمانداری،اداره اطلاعات،اداره صنعت و معدن و تجارت،تعزیرات،پلیس و با محوریت دادسرای عمومی وانقلاب در این شهرستان تشکیل شده است .

وی گفت:در ادامه این طرح شب گذشته  سه انبار  دیگر در این شهرستان  مورد بازرسی قرار گرفت که الحمدلله مورد خاصی محرز نگردید.

 

کشف  2 انبار احتکار کالاهای اساسی مردم به ارزش تقریبی 20میلیارد ریال در کهنوج

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از کشف دو انبار بزرگ احتکار کالاهای اساسی مردم در این شهرستان خبر داد و گفت:ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ بر 20میلیارد ریال می باشد.

مجید سیمی اظهار داشت: با توجه به اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام  زمان (عج )در اداره اطلاعات و پس از ارائه گزارش مبنی بر احتکار مقادیر زیاد مواد غذایی و لوازم خانگی در این شهرستان،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی به بازدید میدانی از انبارهای احتکار کالا اشاره کرد و گفت:شامگاه گذشته به همراه اعضای کارگروه احتکار شهرستان کهنوج و عوامل انتظامی  از دو انبار احتکار موادغذایی و لوازم خانگی بازدید بعمل آمد و در نهایت دستور پلمب و توقیف کالاهای احتکار شده صادر گردید.

 

انبار احتکار دارو در شهرستان منوجان پلمب شد

معاون دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان منوجان از کشف دو انبار احتکار دارو و موادغذایی در این شهرستان خبر داد و گفت:بررسی های اولیه حکایت از ان دارد که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالای 20میلیارد ریال باشد.

امید رضائی اظهار داشت:شامگاه گذشته در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال گران نظام اقتصادی این دو انبار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره اطلاعات شناسایی و کشف شد.

این مقام قضائی اعلام کرد:در این انبارها مقادیر زیادی داروی ایرانی و خارجی و همچنین اقلام خوراکی از قبیل برنج و مایحتاج اساسی مردم کشف و ضبط شده است.

 

کشف یک انبار احتکار کالا با بیش از 10هزار پوشک بچه  در بم

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از کشف بیش از 10هزار پوشک بچه از نوع خارجی در یک انبار احتکار کالا در این شهرستان خبر داد.

محمد ضیاالدینی اعلام کرد:طی چند روز گذشته با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره اطلاعات شرق استان چندین انبار بزرگ احتکار کالا شامل یک انبار احتکار 100تنی برنج خارجی،یک انبار لوازم آرایشی،بهداشتی عمدتا تاریخ مصرف گذشته و همچنین یک انبار دارو و مکمل های ورزشی غیر مجاز وتاریخ مصرف گذشته در این شهرستان کشف و پلمب گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز