دهه اول شهریور ماه، از عوامل اجرائی مدارس آزمون گرفته می شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۷:۰۹:۲۴
کد خبر: ۷۴۱۳۹۸
دهه اول شهریور ماه، از عوامل اجرائی مدارس آزمون گرفته می شود
معاون آموزش دوره های تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج اعلام کرد:دهه اول شهریور ماه، از عوامل اجرائی مدارس آزمون گرفته می شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منصور دادور در جمع عوامل اجرایی مدارس ابتدایی شهرستان کهنوج نیروی انسانی خبره را با ارزش ترین سرمایه آموزش و پرورش کشور دانست و اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش بزرگترین و پرجمعیت ترین وزارت خانه کشور است، والا ترین و مهم ترین هدف این نهاد پرورش نسل آینده است، لذا بایستی مدیران، معاونان و معلمان با ضرورت ها و منابع علمی مورد نیاز آشنایی کامل داشته باشند.

معاون آموزش دوره های تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج یکی از منابع­ علمی با ارزش دوره ابتدایی را کتاب های راهنما معرفی و اعلام کرد: در دهه اول شهریور ماه از مدیران و معاونان آزمونی از کتاب صفر تا بیست ارزشیابی کیفی توصیفی گرفته خواهد شد تا میزان تسلط عوامل اجرائی را بر ضرورت های شغلی محک بزنیم.

دادور یادآور شد: مدارس طبق قانون بایستی از یکم شهریور ماه با حضور تمام عوامل اجرائی  در تمام ایام کاری هفته دایر باشند.

وی رویه ی معاونت آموزش را حرکت در مسیر قانون دانست و اعلام کرد: هدف ما انجام امور با بهترین کیفیت و در حداقل زمان ممکن است، اگر حتی یک مورد هم در مسیر نادرست قدم برداریم قطعا از رسیدن به هدفمان دور شده ایم.

دادور بی سودان قرن بیست و یکم را افرادی معرفی کرد که توانایی به روز کردن دانش خود را ندارند و  از حاضران در جلسه  درخواست ­کرد: با جدیت هرچه بیشتر خود را به سلاح دانش روز مجهز کنید و بدانید ارتقا سطح آموزش کشور تنها با ارتقا سطح دانش  و عوامل دخیل در آموزش امکان پذیر است.

وی گذری هم به امتحانات شهریور ماه مدارس زد و تشریح کرد: حساسیت برگزاری امتحانات شهریور ماه از خرداد ماه از جهت فشار روانی وارد بر دانش آموزان بیشتر است از این منظر می طلبد عوامل اجرائی با جدیت، دقت نظر  و کاهش فشار روانی جلسه آزمون را طبق اصول  برگزار کنند.

دادور در پایان خبر از تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی را تا پایان مرداد ماه سال جاری را داد و تاکید کرد: با نهایت دقت و ظرافت عمل اطلاعات خواسته شده را در سامانه ها وارد کنید و حتما ضمن دریافت مدرک معتبر از میزان سواد اولیا دانش آموزان مطمئن شوید و سپس اطلاعات را ثبت کنید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز