درب انبارهای احتکار کالاهای میلیاردی بر روی مردم کرمان گشوده شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۰:۱۴
کد خبر: ۷۴۱۹۱۹
درب انبارهای احتکار کالاهای میلیاردی بر روی مردم کرمان  گشوده شد
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت: بادستور مقامات قضائی استان کرمان از امروز کار توزیع اقلام احتکاری در استان کرمان آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری در حاشیه فک پلمب انبارهای احتکار کالا در کرمان اظهار داشت: این کالاها در فاصله زمانی کمتر از ده روز از زمان کشف،با هدف تنظیم بازار و رفع نیاز های مردم به بازار تزریق شده اند.

وی در خصوص شیوه توزیع اقلام اساسی مردم گفت:پس از فک انبار ها باحکم ونظارت مقام قضائی،اقلام در محل هایی که از قبل توسط سازمان صنعت،معدن وتجارت مشخص شده است با نظارت مقام قضائی،پلیس وتعزیرات به فروش می رسد

دادستان کرمان با بیان اینکه هیچ محدودیت خاصی در فروش اقلام نداریم،اعلام کرد:شهروندان کرمانی می توانند برای خرید لوازم خانگی (برقی) و سرمایش و گرمایشی به چهار راه نیکزاد واقع در بزرگ راه یادگار امام (ره) (اتحادیه تعاونی ها) مراجعه نمایند.

سالاری با اشاره به اینکه مابقی کالاهای اساسی مردم در فروشگاه های مورد تایید توزیع خواهد شد،بیان کرد:طی جلسات متعددی که برگزار شد.دغدغه اصلی این است که این اقلام در اختیار نیازمندان واقعی  قرار گفته و جلوی سوء استفاده های بعدی گرفته شود.

وی در پایان ابراز امیداوری کرد:با ادامه بحث مبارزه با احتکار و اخلال گران نظام اقتصادی و  توزیع این اقلام در بین شهروندان بازار به تعادل مطلوب برسد.

 

نظر شما