آموزش بیش از ۴ هزار سوادآموز در طرح "نماز کلید بهشت" در سراسر استان کرمان

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۹:۰۴
کد خبر: ۷۴۲۰۳۹
آموزش بیش از ۴ هزار سوادآموز در طرح نماز کلید بهشت در سراسر استان کرمان
رئیس اداره ساماندهی و واگذاری های معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: بیش از ۴ هزار سوادآموز استان در طرح نماز کلید بهشت در سال جاری آموزش خواهند دید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ داوود شمس الدین پور در جلسه مشترک بین ستاد اقامه نماز و معاونت سوادآموزی استان کرمان با اعلام این خبر افزود: طرح نماز کلید بهشت از طرح‌های بسیار ارزشمند و موفقی است که سال گذشته در کرمان به صورت پایلوت در شهرستان بافت انجام شد و در سال جاری نیز با توجه به استقبال خوب سوادآموزان و نتایج بسیار مثبت آن در چندین شهر دیگر استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی افزود: به طور کلی حدود ۴۰۰۰ از سوادآموزان سراسر استان تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

شمس الدین پور با اشاره به روش اجرای این طرح، گفت: در ابتدا حدود ۹۵۰ نفر از آموزش دهندگان استان در شهریور ماه سال جاری طی یک دوره دو روزه با حضور مدرسان کشوری آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و پس از آشنایی و تسلط آنان بر موضوع آموزش سواد آموزان سراسر استان نیز از مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

رئیس اداره ساماندهی و واگذاری فعالیت های داوطلبانه معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان، خاطرنشان کرد: برای تعمیق یادگیری و آموزش بهتر و اساسی مطالب مقرر گردیده است که آموزش نماز و احکام در طول دوره تحصیلی و در کنار سایر برنامه های سوادآموزی انجام شود، به طوری که آموزش دهنده در هر جلسه ۱۰ دقیقه را به آموزش نماز اختصاص خواهد داد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز